Naujoji estakada, tapusi rimtu išbandymu projektuotojams, pastatyta virš Nemuno gatvės. Daugiau nei 90 laipsnių kampu lenkta estakada veda iš uosto krantinių, kur konteinerius krauna „Klaipėdos Smeltė“, stovi Šaldytuvų ir Birių krovinių terminalai.
Visus šiuos terminalus nuo miesto skiria geležinkelio linijos. „Klaipėdos Smeltės“ vadovas Rimantas Juška teigė, kad neretai dėl intensyvaus eismo geležinkelio bėgiais vilkikams su kroviniais tekdavo laukti ir po 4 val.
„Vagonų sąstatai užkirsdavo įvažiavimą į uostą. Todėl susidarydavo transporto spūstys“, – aiškino R.Juška. Skaičiuojama, kad šioje uosto teritorijoje Nemuno gatvę kirsdavo per parą apie 1000 transporto priemonių. Daugiausiai – sunkiasvorio transporto. Negalėdami patekti į uosto teritoriją vilkikai išsirikiuodavo Kalnupės gatvėje ir piktindavo gyventojus.
„Manome, kad pastačius šį viaduką, Kalnupės gatvėje ženkliai sumažės transporto spūstys“, – teigė uostamiesčio meras Vytautas Grubliauskas.
Estakada įrengta Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijai įgyvendinant uosto infrastruktūros plėtros planą. Darbų vertė siekia 4,1 mln. eurų.
Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos vadovas Arvydas Vaitkus, kelis kartus pabrėžęs, kad projektą vykdžiusi bendrovė „Latvijas tilti“ viską atliko pagal terminus ir nevėluodama, akcentavo ir tai, jog nuo šiol pagerės ekologinė aplinka gyventojams.
Estakada iškilo mažiau nei per metus – darbai statybų aikštelėje prasidėjo praėjusių metų gruodžio pabaigoje. Estakada su prieigomis – 330 m ilgio. Konstrukcijai sunaudota 550 tonų metalo, perdangos įrengimui prireikė 3296 kubinių metrų betono.
Estakadą Nemuno gatvėje Klaipėdoje bendrovės „Latvijas tilti“ ir „Kauno keliai“ įrengė laimėjusios Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos skelbtą atvirą konkursą. Bendrovės pasiūlė mažiausią kainą ir nurungė kitus šešis konkurso dalyvius. „Latvijas tilti“ ir „Kauno kelių“ pasiūlyta darbų kaina buvo 27 proc., arba 1,54 mln. eurų, mažesnė nei antrojoje vietoje likusio konkurso dalyvio.