Klaipėda ir iki šiol buvo viena iš lyderių plėtojant įtraukiojo ugdymo principus. Diegiant visos dienos mokyklos principą siekiama dar labiau padidinti galimybes vaikams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių. Aktuali integracija ne tik į ugdymo procesą, bet ir į veiklas, vykstančias po pamokų, taip pat – koordinuotai teikiamos paslaugas tiek vaikams, tiek jų tėvams.
Kad mokyklos galėtų pasiūlyti visos dienos užimtumą, Klaipėda siekia dalyvauti konkursiniame projekte „Švietimo pagalbos ir koordinuotai teikiamų paslaugų užtikrinimas“ pagal pažangos priemonę „Įgyvendinti įtraukųjį švietimą“. Į projektą įtrauktoms mokykloms būtų skiriama finansinė Europos Sąjungos struktūrinių fondų parama, Klaipėda galėtų pretenduoti į 3 mln. eurų, papildomai iš savivaldybės biudžeto skirdama 303 tūkstančius. Tokiems ketinimams lapkričio 28 d. posėdyje pritarė savivaldybės taryba. Projekto metu mokytojai, pagalbos specialistai būtų papildomai apmokomi, kaip dirbti su elgesio bei emocijų sutrikimų turinčiais vaikais, taip pat projektas būtų orientuotas į šiems vaikams reikalingų paslaugų plėtrą. Už skirtas lėšas mokyklos galėtų samdytis reikiamus specialistus, įsigyti ugdymo priemonių.
„Dalyvaudami šiame projekte siekiame dar labiau padidinti galimybes vaikams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, taip pat vaikams iš socialiai jautrios aplinkos. Visos dienos mokyklos modelis leis užtikrinti, kad tokiems vaikams būtų suteikta visapusiška pagalba, jie turėtų tokias pačias užimtumo, neformaliojo ugdymo galimybes kaip ir jų bendraamžiai. Mokyklos turi puikių idėjų, ką pasiūlyti vaikams – planuojamos ir meninės, socialinės edukacijos, ir robotikos būreliai, ir kitos įdomios bei įtraukiančios veiklos. Tikimės, kad mokykla bus ta vieta, kur kiekvienam vaikui bus galima pasiūlyti įtraukiančias ugdymo galimybes“, – sako vicemerė Vaida Raugelė.
Projektą įgyvendintų Klaipėdos miesto savivaldybė „Gabijos“, Martyno Mažvydo, Prano Mašioto, Sendvario, Simono Dacho, Uostamiesčio, „Verdenės“ progimnazijose bei „Gilijos“ pradinėje mokykloje.