Laivybos kompanijos „Mediterranean Shipping Company“ (MSC) šių metų pradžioje įsigytas laivas po techninės priežiūros darbų viename iš Antverpeno dokų pirmajam reisui su naujai suteiktu vardu nukreiptas į Klaipėdos ir Lenkijos Gdynios uostus.
Jis mūsų uoste prisišvartavo prie laivų krovos akcinės bendrovės „Klaipėdos Smeltė“ krantinių. Planuojama, kad Klaipėdos uoste bus iškrauta daugiau nei 1 tūkst. konteinerių, kurių didžioji dalis pakrauta naudotais lengvaisiais automobiliais, eksportuojamais iš JAV ir gabenamais į Centrinę Aziją, Baltarusiją ir kitas NVS šalis.
„Klaipėdos Smeltės“ duomenimis, tuo pačiu metu į laivą bus pakrauta beveik pusantro tūkstančio konteinerių su Lietuvos, Baltarusijos ir kitų šalių eksporto produkcija. Tai didžiausias konteinerių kiekis, iškrautas ir pakrautas iš/į laivą Klaipėdos uosto istorijoje.
Ilgiausias iki šiol Klaipėdos uoste priimtas konteinervežis buvo „MSC Fortunate“. Šis laivas išlieka plačiausias ir didžiausios talpos konteinervežis, kuris buvo priimtas uoste.
Kaip teigia uostininkai, šio laivo priėmimas šių metų kovo 1 d. įrodė, kad Klaipėdos uostas pereina į kitą aptarnavimo paslaugų lygį – tampa ne tik linijinės laivybos uostu lyderiu Pabaltijyje, bet ir konteinerių paskirstymo centru.
Ginos Kubiliūtės/15min.lt nuotr./Iš laivo Klaipėdos uoste bus iškrauta daugiau nei 1 tūkst. konteinerių. |