Pirmą kartą įmonėje autovežiui, kurio ilgis 140 m., plotis 22,7 m., buvo atliktas dokinis remontas. Projekto vertė – 1 mln. litų.
„Projektas sudėtingas tuo, jog tai – specifinis laivas – autovežis, kuriame patekimas į vidų labai ribotas, todėl teko priimti specialius sprendimus darbų atlikimui. Be to, 7 denių laivo svorio centras labai aukštai, todėl buvo sugriežtintas laivo dokavimas bei laikomąsi kitų saugos reikalavimų“, – pasakojo bendrovės „Vakarų laivų remontas“ direktorius Vitalijus Frolovas.
Japonijoje pastatytam, 2000 lengvųjų automobilių galinčiam gabenti laivui „Autosky“ remonto metu buvo pakeista 17 tonų plieno, atliktas hidrocilindrų, rampų, bangavimo stabilizatorių bei povairės remontas, menčių keitimas. Taip pat buvo modernizuota vamzdynų sistema, atliktas gelbėjimosi krano ir valčių remontas, nudažytas laivo korpusas bei atlikta daug kitų su projektu susijusių darbų. Visų rampų bandymus vykdė kita dukterinė kompanija – bendrovė „Vakarų krova“.
VLG nuotr./Laivo remontas atsiėjo milijoną Lt. |
„Šiais metais ypatingą dėmesį skiriame specifinių laivų remontui. „Autosky“ remontu užsakovui, su kuriuo bendradarbiavimo sutartis buvo pasirašyta pirmą kartą, įrodėme, jog esame kompetetingi įvykdyti ir sudėtingesnius projektus. Bendrovė norėjo įvertinti mūsų galimybes ir liko patenkinti, todėl artimiausiu metu atliksime ir kitų šiai kompanijai priklausiančių laivų remontus“, – sakė „Vakarų laivų remontas“ marketingo direktorius Viktoras Černuševičius.