„Su komanda šiuo metu intensyviai dirbame vystydami savo produkto hidrodinamines savybes – siekdami padidinti laivo povandeninės dalies aptakumą pasiekėme gerų rezultatų. Lygiagrečiai giliname žinias apie technologinius elektrifikacijos sprendimus ir siekiame jas pritaikyti praktiškai“, – aiškino startuolio „Popa Boat“ įkūrėjas ir vadovas Tomas Vėlius.
Naujausi upėje atlikti bandymai parodė, kad atnaujinto dizaino platforma gali išvystyti 15 km/ val. greitį – šis parametras yra apie 30% didesnis nei vidutinis iki šiol pagamintuose „Popa Boat“ katamaranuose.
Savo hipotezes, nukreiptas į tolimesnį elektrinių katamaranų modernizavimą, komanda pirmiausiai tikrina pasitelkdama įvairias simuliacijas Klaipėdos mokslo ir technologijų parko gamybinėse patalpose. Nuodugniai parengti brėžiniai čia transformuojami į prototipus, kurie vėliau išbandomi realiomis sąlygomis.
Naujo modelio katamarano sukūrimo ir įvedimo į rinką projektas įgyvendinamas bendradarbiaujant su Klaipėdos miesto savivaldybe, kuri plėtoja iniciatyvą Danės upę aktyviau išnaudoti keleivių pervežimui. Aktyviai įsitraukus viešajam sektoriui, šią vasarą startuolis pristatė pirmąjį Lietuvoje sukurtą elektrinį vandens autobusą, kuris sėkmingai kursavo visą šiltąjį sezoną.
„Popa Boat“ vadovas T.Vėlius teigia, jog įmonės ambicija plėtoti sprendimus viešojo vandens transporto srityje ir noras pasiūlyti patrauklių pramogų ant vandens žengia lygiagrečiai.
Pramoginiams pasiplaukiojimams skirti inovatyvaus dizaino elektriniai katamaranai jau yra tapę įprastu Danės upės atributu – ketvirtus metus teikiama paslauga nestokoja populiarumo tarp klaipėdiečių ir miesto svečių. Atrakcija patraukė ir kitų vandens telkiniais turtingų savivaldybių dėmesį – ateinančią vasarą mažuosius keturviečius „Popa Boat“ katamaranus greičiausiai jau bus galima išvysti ir Trakuose. Komanda žvalgosi ir kitų lokacijų bei nišų verslo plėtrai tiek Lietuvoje, tiek už jos ribų.
„Analizuodami esamų ir potencialių klientų vertinimus, matome, kad judame teisinga linkme – žmonėms imponuoja galimybė laiką leisti prie vandens ir ant vandens, tam pasitelkiant tvarią, tylią ir itin paprastai valdomą priemonę. Iš atsiliepimų gauname ir vertingų įžvalgų apie potencialo turinčias naujas šių katamaranų pritaikymo galimybes didesnėms besiilsinčiųjų grupėms, įvairaus pobūdžio renginiams ant vandens – tai siekiame atliepti ir patobulintais technologiniais sprendimais“, – pažymėjo T.Vėlius.