1955 metų lapkričio 5 dieną įsteigtas „Klaipėdos autobusų-taksomotorinis ūkis“ ilgainiui tapo viena didžiausių Lietuvos keleivinio transporto bendrove. Pastarieji penkeri metai bendrovės istorijoje buvo paženklinti uostamiesčiui ypač svarbiais projektais.
Per šį laikotarpį Klaipėdos savivaldybei priklausantis parkas pakeitė visus miesto autobusus. Neliko nei senųjų Ikarusų, nei labdara iš Švedijos gautų Volvo. Šie autobusai pakeisti į naujesnius ir komfortiškesnius Man'us ir Mercedes'us.
Klaipėdos autobusų parkas pirmasis šalyje kartu su partneriais parke įsirengė ekologiškesnio ir pigesnio autobusų kuro – gamtinių dujų - kompresorinę.
„Prieš ketverius metus pradėjome keleivius vežti gamtinėmis dujomis varomais autobusais. Tai buvo eksperimentas. Jo ekonominė nauda parkui nedidelė. Tačiau ekologinė nauda miestui tikrai yra. Todėl vienas iš mūsų ateities planų yra būtent naujų, ekologiškų, tarp jų ir dujinių, autobusų įsigijimas“, - sakė Jelizaveta Daugininkienė, „Klaipėdos autobusų parkas“ generalinė direktorė.
Iš savo lėšų bendrovė atnaujino tapmiestinius autobusus – neliko nė vieno, kuris neatitiktų europinių komforto standartų.
Vienas iš svarbesnių penkmečio darbų – naujoji Klaipėdos autobusų stotis.
„Tai buvo mūsų sudėtingiausias projektas. Stotį pastatėme per pusmetį, tačiau per biurokratinius barjerus ir teismus brovėmės ketverius metus“, - teigė parko generalinė direktorė.
Naujosios stoties statybą „Klaipėdos autobusų parkas” finansavo iš savo lėšų ir banko paskolos. Į stoties statybą ir vidaus įrangą investuota apie 4 mln. litų.
55-ajį gimtadienį bendrovės kolektyvas ir svečiai švęs būtent naujoje Klaipėdos autobusų stotyje.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą