Tyrime dalyvavo 360 jaunuolių, nuo 14 iki 29 metų amžiaus. Apklausos metu buvo domimasi, kaip jaunuoliai supranta, kas yra jaunimo nevyriausybinė organizacija, ar apie jų veiklą pakanka informacijos, kokios jos pasigenda, kokios priežastys skatina ar trukdo dalyvauti organizacijų veiklose ir pan.
Bene labiausiai nustebino tai, kad net 62 proc.apklaustųjų neįvardijo, kas yra jaunimo nevyriausybinė organizacija. Internetas buvo paminėtas, kaip populiariausias, patraukliausias ir pasiekiantis didžiausias auditorijas informacijos šaltinis apie jaunimo veiklą. Dauguma jaunuolių pasigenda informacijos apie organizacijų renginius, veiklos kryptis, pasiektus tikslus bei kaip tapti jų nariu. 52 proc. apklaustųjų visai nedalyvauja jaunimo nevyriausybinių organizacijų veikloje. Dažniausiai dėl to, kad daug laiko skiria mokslams arba darbui. Klaipėdos jaunimui atrodo, kad jaunimo NVO greičiausiai atviros naujiems nariams, nes jie organizacijų varikliukas, ateinantis su naujomis idėjomis.
Klaipėdos universiteto studentų sąjunga, tyrimo duomenimis, patraukliausia ir žinomiausia jaunimo nevyriausybinė organizacija Klaipėdos mieste. Aukštas pozicijas užėmė Atviros erdvės jaunimui centras, Klaipėdos jaunimo organizacijų asociacija „Apskritasis stalas“, Socialinių mokslų kolegijos Studentų klubas.
Tyrimas padėjo atskleisti aiškesnį vaizdą, kaip jaunimo organizacijos pasirodo ir pasiekia Klaipėdos jaunuolius. Su aiškesnėmis kryptimis, kaip pritraukti naujus savo narius, organizacijos galės planuoti kitus metus.
Nevyriausybinių organizacijų išorinės komunikacijos tyrimo atlikimas yra Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos remiamo KLAS projekto „Jaunimo organizacijų stiprinimas“ dalis.