2015 11 16

Klaipėdos rotušės langai nušvis purpurine spalva

Pasaulinės neišnešiotų naujagimių dienos išvakarėse, pirmadienio vakarą, Klaipėdos miesto rotušės langai nušvis purpurine spalva. Taip Klaipėda prisijungs prie pasaulinės akcijos, skirtos atkreipti visuomenės dėmesį į neišnešiotų naujagimių problemas ir jų sprendimo būdus.
Klaipėdos rotušė
Klaipėdos rotušė / Klaipėdos savivaldybės nuotr.

 

„Ankstukai  – tai patys mažiausius mūsų visuomenės atstovai. Todėl tikiuosi, kad prisijungdami prie pasaulinės akcijos paskatinsime klaipėdiečius šiame įvairių negandų bei rūpesčių kupiname pasaulyje bent sekundei susimąstyti ir apie neišnešiotų naujagimių problemą“, – sakė Klaipėdos miesto meras Vytautas Grubliauskas.

Iniciatyva, kuomet purpurine spalva yra nušviečiami žymiausi miestų pastatai ar gamtos objektai, vyksta visame pasaulyje didžiausiuose miestuose. Lietuvoje šiais metais purpurine šviesa taip pat nušvis LR Vyriausybės rūmai, Vilniaus Žvėryno tiltas, Lietuvos energijos pastatas, Kauno rotušė.

Remiantis Pasaulio sveikatos organizacijos duomenimis, kasmet pasaulyje anksčiau laiko gimsta 15 mln. naujagimių t. y. kas dešimtas vaikelis. Daugiau kaip 1,1 mln. visų kasmet į pasaulį ateinančių neišnešiotų naujagimių miršta.

Lietuvoje kasmet anksčiau laiko gimsta apie 2 000 naujagimių. Šiandien labai mažų, nė kilogramo nesveriančių neišnešiotų naujagimių, galimybės išgyventi, palyginti su pirmaisiais Lietuvos Nepriklausomybės atkūrimo metais, išaugo nuo 12 iki 65 proc., o didesnių, sveriančių daugiau nei kilogramą (1 000-1 499 g), – nuo 48 proc. iki 95 proc.

Pasaulinę neišnešiotų naujagimių dieną, antradienį, Klaipėdos meras V. Grubliauskas taip pat numato lankytis Klaipėdos universitetinėje ligoninėje, kur susitiks su anksčiau nei tikėtasi gimusių kūdikių tėvais.

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis