Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Klaipėdos universiteto ligoninėje steigiama Pacientų gerovės tarnyba

Klaipėdos universiteto ligoninė nuoširdžiai siekia, kad teikiamų paslaugų, aptarnavimo standartų ir bendravimo kultūros kokybė atitiktų aukščiausius medicininius bei komunikacijos lūkesčius. Nuo šiol juos užtikrinti padės pacientų gerovės specialistė Lina Baltrimienė, būsianti tarsi mediatorė tarp medikų, pacientų ir jų artimųjų.
Pirmą kartą atlikta robotinė operacija, kai pasitelktas dirbtinis intelektas
Klaipėdos universiteto ligoninė / Aurelijos Jašinskienės/15min.lt nuotr.

„Pradėjęs dirbti Klaipėdos universiteto ligoninėje pastebėjau, kad čia trūksta žmogaus ar tarnybos, kur pacientai bei jų artimieji galėtų kreiptis iškilus klausimams ir nesusipratimams. Jungtinės Karalystės, taip pat kai kurių kitų šalių ligoninėse veikia Pacientų informavimo ir tarpininkavimo tarnybos. Greičiausiai pirmieji šalyje nusprendėme perimti šią gerąją patirtį“, – sakė Klaipėdos universiteto ligoninės generalinis direktorius dr. Audrius Šimaitis.

KUL nuotr./KUL vadovas Audrius Šimaitis ir Lina Baltrimienė
KUL nuotr./KUL vadovas Audrius Šimaitis ir Lina Baltrimienė

Šią savaitę ligoninėje pradėjusi dirbti pacientų gerovės specialistė konsultuos įstaigoje besigydančius pacientus arba jų atstovus neklinikiniais klausimais, susijusiais su paslaugų kokybe, tarpininkaus nagrinėjant pacientų prašymus, atsiliepimus ir skundus bei informuos apie ligoninėje teikiamas paslaugas.

L.Baltrimienė tarpininkaus tiek iškilus klausimams besigydant stacionare ar ambulatoriškai, tiek perduodant padėkas ir gerus atsiliepimus medikų komandai.

„Su didžiule atsakomybe priimu man patikėtas naujas pareigas. Sieksiu kartu su komanda kurti tokią aplinką, kur kiekvienas pacientas jaustų pagarbų ligoninės darbuotojų požiūrį, gautų savalaikę informaciją ir profesionalią pagalbą sprendžiant jam kylančius iššūkius. Stengsiuosi, kad kylantys klausimai ar nesusipratimai būtų sprendžiami neatidėliojant”, – apie naują pradžią kalbėjo pacientų gerovės specialistė.

L.Baltrimienė yra sukaupusi ilgametę patirtį sveikatos priežiūros, vadybos ir teisės srityse.

Su pacientų gerovės specialiste galima susisiekti el. paštu pacientu.gerove@kulig.lt arba telefonu (8 46) 396669.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai