Prie uosto vartų milžiną pasitiko net penki vilkikai. Nors oro sąlygos buvo palankios, baimintasi, kad į uostą įplaukiantį gigantą ties posūkiu srovė gali nunešti link kitų prie krantinių prisišvartavusių laivų.
„MSC Aniello“ pastatytas 2000 metais, jo ilgis - 259,5 metro, plotis - 32,2 metro, maksimali grimzlė - 13 metrų. Šį per visą Klaipėdos uosto istoriją ilgiausią ir didžiausios talpos konteinervežį, vienu metu galintį plukdyti apie 4000 sąlyginių konteinerių vienetų (TEU), agentuoja UAB „MSC Vilnius“. Laivas plaukioja su Panamos vėliava.
Milžinas buvo prišvartuotas prie laivų krovos AB „Klaipėdos Smeltė“ konteinerių terminalo krantinių. Iš laivo iškrauta bei į jį pakrauta apie 1500 TEU. Sutartį su antra pagal dydį pasaulyje tarptautine konteinerių gabentoja, Šveicarijoje registruota bendrove „Meditarranean Shipping Company“ (MSC), „Klaipėdos Smeltė“ pasirašė 2007 metų gegužės mėnesį.
Šiemet rugpjūtį prie „Klaipėdos Smeltės“ krantinių prisišvartavo panašaus dydžio konteinervežis - 257,48 metro ilgio ir 30,6 metro pločio „MSC Nikita“.
Gegužės mėnesį prie tos pačios krovos bendrovės krantinių buvo prišvartuotas kitas PANAMAX tipo konteinervežis - „MSC Brianna“, kurio ilgis 244 metrai.
Šiuo metu svarstoma galimybė Klaipėdos uoste įkurti konteinerių paskirstymo centrą. Sukūrus tokį centrą, į Lietuvą atplauktų dideli, 6-6,5 tūkst. TEU galintys plukdyti konteinervežiai. Iš Klaipėdos mažesniais laivais jie būtų pervežami į kitus rytinės Baltijos pakrantės uostus, o sausumos keliais - į Rytus.
Šiemet per 8 mėnesius Klaipėdos uoste perkrauta 162 tūkst. TEU, arba 33 proc. mažiau nei per tą patį laikotarpį pernai, kai konteinerių krova uoste siekė 247,5 tūkst. TEU.