Incidentas įvyko, kai minėtas laivas, kurio ilgis 128 m, plaukė prie AB „Klaipėdos Smeltė“ naudojamos krantinės Nr. 82 švartuotis. Laivui manevruojant stipri srovė iš Kuršių marių pusės ėmė jį stumti. Siekdamas išvengti susidūrimo su krantine, laivas išmetė priekinį bei galinį inkarus. Tačiau tai nepadėjo išvengti laivapriekio kontakto su CKT naudojamos krantinės Nr. 81 A rampa. Vėliau srovė laivą prispaudė prie minėtos krantinės.
„Manome, kad incidentas įvyko dėl hidrometeorologinių sąlygų, laivą ėmė nešti stipri srovė bei tuo metu fiksuotas 12 m/s stiprumo tos pačios krypties pietų vėjas. Turimais duomenimis, laive visi mechanizmai dirbo tvarkingai, nebuvo jokių gedimų. Per incidentą žmonės nenukentėjo“, – teigia Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos uosto kapitono pavaduotojas Eduardas Ringis.
Uosto direkcijos specialistai yra išvykę į incidento vietą išsiaiškinti, ar padaryta žala uosto infrastruktūrai.