2023 01 30

Klaipėdos uostui didžiausias iššūkis – darbuotojai. Kiek jie uždirba?

Pernai penktadaliu mažiau krovinių krovusios Klaipėdos uosto kompanijos pabrėžia, kad ne mažesnis iššūkis nei krovinių ir užsakymų paieška yra darbuotojai. Įmonės pasiryžusios pačios apmokyti žmones ir beda pirštu į spragą švietimo sistemoje. Užimtumo tarnyba informuoja, kad uostui kvalifikuotų specialistų reikia daugiau, nei ji pajėgi rasti.
Galingiausias Lietuvoje ir Baltijos šalyse autotransformatorius
Galingiausias Lietuvoje ir Baltijos šalyse autotransformatorius / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Klaipėdos uosto kompanijose šiuo metu dirba keli tūkstančiai darbuotojų. Jei vertintume ir uostą aptarnaujančias kompanijas – skaičius būtų penkiaženklis.

Didžiausi darbdaviai – „Vakarų laivų gamyklos“ grupės įmonės, „KLASCO“, „Bega“, Klaipėdos konteinerių terminalas, „Klaipėdos Smeltė“.

Birių krovinių terminalas (BKT), kur krautos baltarusiškos trąšos, ilgą laiką taip pat buvo viena didžiausių kompanijų Klaipėdos uoste, tačiau dėl pritaikytų sankcijų buvo priverstas atsisveikinti su didžiąja dalimi darbuotojų. Kaip informavo Užimtumo tarnybos specialistai, BKT numatė atleisti 136 darbuotojus, 89 iš jų registravosi Užimtumo tarnyboje, trečdalis jų jau įsidarbino.

Praėjusiais metais krova Klaipėdos uoste krito 20 proc. Kalbinti uosto kompanijų vadovai, žvelgdami į ateitį, sutartinai teigia, kad net ir šioje situacijoje iššūkiu tampa darbuotojai, jų paieška. Kai kurios kompanijos neapsiriboja darbuotojų paieška Europoje, žvilgsnį nukreipė ir į Indiją, Vietnamą.

15min pasidomėjo, kiek gi uždirba uosto darbuotojai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis