Šį teiginį pagrindė ir uostamiesčio švietimo bendruomenei įrodė Klaipėdos „Varpo“ gimnazija, naujus mokslo metus pradėjusi atraktyviu Gamtamokslinių tyrimų laboratorijos atidarymu.
„Labai džiaugiamės, jog įsisavindami Europos Sąjungos Socialinio fondo lėšas, mes galime mokiniams atverti duris į visai kitokį – kur kas įdomesnį, ne tik teorija, bet ir praktika grįstą gamtamokslinio ugdymo pasaulį. Dėka kokybės krepšelio projekto, Klaipėdos miesto savivaldybės skirtų lėšų, mūsų gimnazijos bendruomenė naujus mokslo metus pradeda turėdami inovatyvią, modernią laboratoriją! Esame tikri, kad ši laboratorija leis mokiniams patirti mokymosi bei atradimo džiaugsmą tyrinėjant bei eksperimentuojant! Tikiu, jog praktinis žinių taikymas naujoje laboratorijoje, suteiks gimnazistams neįkainojamą galimybę ateityje tapti gydytojais, chemikais, fizikais, biologais, mokslininkais ir išradėjais“, - teigė Klaipėdos „Varpo“ gimnazijos direktorė Rasa Mašurinienė.
Laboratorija išties jauki ir pakankamai erdvi, čia vienu metu galės dirbti iki 30 mokinių tiek grupėse, tiek individualiai. Stalviršiai pritaikyti darbui laboratorijoje, o darbo vietose sumontuoti traukos gaubtai leis saugiai atlikti bandymus net ir su lakiomis medžiagomis.
Visa teikiama naujų patalpų nauda galėjo įsitikinti ir į laboratorijos atidarymą atvykę svečiai bei gimnazijos bendruomenės nariai. Pastarieji, apsirengę baltais chalatais, rankų apsaugai mūvėdami pirštines, vykdė jaunųjų mokslininkų-gimnazistų instrukcijas. Jų metu tyrinėjo seilių liaukų sekretus bei eksperimentuodami kūrė „Dramblio pastą“.
Biologijos, fizikos ir chemijos pamokų metu įgytas žinias mokiniai šioje laboratorijoje iš karto galės pritaikyti praktiškai ir geriau suprasti bei įsisavinti teoriją.
O po pamokų norintieji turės galimybę pabūti jaunaisiais tyrėjais, ugdytis kritinio ir kūrybinio mąstymo, problemų sprendimo gebėjimus, kelti asmeninius iššūkius, spręsti gamtamokslines problemas planuojant ir atliekant tiriamąsias, projektines veiklas.
Juk žmogus nuolat ieško atsakymų į daugelį svarbių klausimų apie supantį pasaulį, technologijas bei jų įtaką gyvybei. Atrasti juos neeksperimentuojant ir netyrinėjant būtų labai sudėtinga. Džiugu, jog ugdymo įstaigose tokių erdvių individualiai mokinio ūgčiai, akademinei brandai tik daugėja.