Į šį terminalą „Achemos grupei“ priklausantį terminalą KLASCO investavo 23,5 mln. Lt. Naujasis terminalas padidino krovos pajėgumus iki 2 mln. tonų per metus.
KLASCO teritorijoje buvo pastatytos šešios naujos talpyklos, talpinančios 45 tūkst. tonų grūdų, įmontuotos modernios svarstyklės, suformuota vagonų estakada.
Paraleliai investicinius projektus vykdė ir Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija, skyrusi 2,7 mln. Lt geležinkelio, vedančio į terminalą, rekonstrukcijai.
Naujajame terminale bus kraunami lietuviški ir rusiški grūdai.
Šiais metais KLASCO jau perkrovė 500 tūkst. tonų grūdų. Vien rugsėjį perkrauta 174 tūkst. tonų, kai pernai šį mėnesį buvo perkrauta 84 tūkst. tonų.
Iš viso KLASCO per devynis šių metų mėnesius jau perkrovė per 10 mln. tonų krovinių – 37 proc. daugiau nei per tokį patį laikotarpį 2010 m., kai gauta 7,4 mln. tonų.
Anot KLASCO bendrovės direktoriaus Audriaus Paužos, per parą bus galima priimti 142 ir daugiau vagonų.