„Nors pirmą laivą, kurio grimzlė siekė 13 metrų, pakrovėme šių metų birželio pabaigoje, iki šiol kiekvienam tokiam laivui krauti turėdavome gauti atskira uosto kapitono leidimą, nes maksimali leistina laivo grimzlė prie krantinių Nr. 4, 5 ir 6 buvo 12,5 metro“, – sako KLASCO generalinis direktorius Audrius Pauža.
Anot jo, oficialus leistino gylio padidinimas – dar vienas svarbus žingsnis didinat Klaipėdos uosto patrauklumą ir stiprinant konkurencingumą regione. Dar vakar 13 metrų gylis prie pagrindinių birių krovinių krantinių Klaipėdos uoste buvo tik išimtis, o šiandien – tai jau taisyklė. Kraunant „Panamax“ tipo laivus, net 10 centimetrų yra papildomi tūkstančiai tonų krovinio ir pajamų uostui.
„Krauti didesnius laivus KLASCO kompanijai labai svarbu, nes jau pradėti grūdų ir birių trąšų terminalų išplėtimo darbai, kurie terminalų pajėgumus padidins iki 7 mln. tonų per metus“, – sako A.Pauža.
KLASCO yra didžiausia Klaipėdos uosto krovos kompanija, kraunanti trečdalį viso krovinių kieko Klaipėdos uoste. KLASCO dirba 680 žmonių.