Magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda 100-ajame kilometre, ties tiltu per Nerį, buvo iškilmingai atidengta memorialinė lenta, skirta Alfonso Meškinio atminimui, kurio vardu pavadintas ir tiltas. Kol vyko renginys, kairėje kelio pusėje (Vilniaus kryptimi) greitis buvo ribojamas iki 70 km/val.
Tiltas per Nerį A. Meškinio vardu pavadintas ne atsitiktinai. Šis tiltų statytojas automagistralėje Vilnius-Klaipėda statė tiltus ir viadukus nuo Bačkonių iki Dubysos. Tilto vardo suteikimo iškilmėse dalyvavo miesto meras Andrius Kupčinskas, Lietuvos automobilių kelių direkcijos direktorius Skirmantas Skrinskas, A. Meškinio šeima, buvę kolegos ir draugai. Atminimo lentą atidengė Lietuvos automobilių kelių direkcijos direktorius S. Skrinskas, A. Meškinio dukra Eglė ir anūkė Dovilė.
„Ši atminimo lenta, skirta tiltų statybos profesionalui, bus lankomiausias Lietuvos paminklas. Jis visada bus prižiūrėtas, nes tuo pasirūpins VĮ „Automagistralė„. Tiltas niekada neišeis į pensiją. Dėkoju A. Meškinio šeimai, kuri sudarė galimybę jam visas jėgas skirti tiltų statybai“, – sakė Lietuvos automobilių kelių direkcijos direktorius S. Skrinskas.
„Džiaugiuosi, kad ir šis tiltas nebebus bevardis. Atminimo lenta ir tilto pavadinimas jo statytojo vardu bus pati geriausia pagarba A. Meškiniui ir jo nuopelnų įvertinimas„, – kalbėjo meras A. Kupčinskas.
Apie A. Meškinio profesionalumą, pasiaukojamą darbą kalbėjo jo kolegos, tiltų statytojai veteranai Kęstutis Akromas, Algirdas Steponavičius ir buvęs Tiltų statybos valdybos viršininkas Adomas Leliūga.
„A. Meškinis buvo vienas iš profesionaliausių darbuotojų. Jeigu reikėjo, pateikdavo racionalizacinius pasiūlymus, perprojektuodavo. Kai matė klaidas, savo nuomonę gindavo iki galo, ginčydavosi su viršininkais. Tuomet reikėjo rasti būdus juos sutaikyti. Kartą jis pastebėjo, kad betono blokai yra su broku, todėl atsisakė juos montuoti. Niekas negalėjo jo priversti nematyti broko. Jis dirbo iš širdies, pastatė apie 70 tiltų ir viadukų, bet negalėjome jo apdovanoti, nes jis buvo patriotas, 1944 m. priklausė P. Plechavičiaus rinktinei. Jis – rezistencijos ir Sąjūdžio dalyvis. Jo tėvas buvo Vyčio Kryžiaus ordininkas. Kai visa tai sužinojo buvusi valdžia, net iš vyriausiojo inžinieriaus pareigų Ukmergėje jį atleido“, – pasakojo A. Leliūga.
Algirdas Steponavičius pažymėjo, kad A. Meškinis visada rankose turėdavo lopgoritminę liniuotę ir pieštuką: „Gaila, kad jis gimė ne tuo laiku ir atsirasdavo ne ten, kur reikia, todėl ir nebuvo įvertintas, apdovanotas, nors buvo talentingas tiltų statytojas.„
„Tėvas tiltus statė nuo 1963 iki 1987 m., dirbo sunkų, atsakingą, bet jam labai mielą darbą. Šeimos vardu dėkoju tėvo atminimo įamžinimo iniciatoriams, garbės kelininkams ir jo kolegoms“, – renginio metu kalbėjo A. Meškinio dukra Eglė.
A.Meškinio vardo tiltas buvo pastatytas 1964 metais, naudojant pažangiausias to meto tiltų statybos technologijas. Vėliau greta 337 metrų ilgio tilto buvo pastatytas dar vienas panašios konstrukcijos tiltas. Visiems darbams vadovavo A.Meškinis, o darbus atliko didžiausia Baltijos šalyse kelių ir tiltų statybos bendrovė „Kauno tiltai“.
2009 metų pradžioje dėl didelio eismo intensyvumo ir prastų oro sąlygų įgriuvo vienas iš dviejų Kleboniškio tiltų. Nuo to laiko tiltas kasmet paremontuojamas.