„Galima sakyti, kad visi darbai baigti jau dabar. Per artimiausias porą dienų bus sumontuotos apsauginės tvorelės, o vietoje žiemą įrengtos laikinos dangos paklosime naują viršutinį asfaltbetonio dangos sluoksnį“, – sakė „Kauno tiltų“ techninis direktorius Aldas Rusevičius.
Eismas tiltu atnaujintas balandžio pradžioje, kai, pakeitus lankstus ir deformacinius pjūvius, judėjimas statiniu nebekėlė pavojaus. Visi kiti darbai vyko taip pat sklandžiai, nors remontuojama buvo labai sparčiai. „Turėjome tikslą tiltu eismą paleisti kuo greičiau, todėl darbus organizavome dviem pamainomis. Atliekant juos dirbo tiltų remonto specialistų komanda. Garantuojame, kad viskas atlikta kokybiškai ir dabar tiltas yra saugus transporto judėjimui“, – užtikrino A.Rusevičius. Iki nelaimės, kuri paskatino remontą, 1981 metais statytas tiltas nebuvo nė karto kapitališkai remontuotas.
Teigiama, kad kelio atkarpoje ties Kleboniškio tiltu yra didžiausias eismo intensyvumas Lietuvoje. Vasarą piko metu jis siekia iki 55 tūkst. automobilių per parą.