Ją su Klaipėdos kamerinio orkestru ruošia baroko muzikos specialistas Darius Stabinskas (violončelė, viola da gamba).
Sausio pradžioje D. Stabinskas jau savaitę mokė orkestrą barokinės muzikos subtilybių. Buvo kalbama apie autentišką ir istoriškai argumentuotą požiūrį į baroko laikotarpio muzikos atlikimo tradicijas, aiškinamos styginių instrumentų artikuliavimo, frazavimo subtilybės. Darius turėjo daug ką papasakoti orkestrantams, nes studijavo viola da gamba grojimo meną Milane, lankė senosios muzikos kursus Didžiojoje Britanijoje, Austrijoje bei Italijoje.
Jis daug bendradarbiauja su Europos senosios muzikos atlikėjais, vadovauja konsortui „Brevis“, kuriame griežia Lietuvos, Latvijos, Estijos, Vokietijos ir Italijos atlikėjai bei Baltijos šalių baroko orkestrui ir ansambliui. Menininkas parengė ir įgyvendino nemažai senosios muzikos projektų, didžiulį dėmesį skirdamas Lietuvos senojo muzikos paveldo puoselėjimui, iš užmaršties prikėlė daugybę mūsų valstybei svarbių ir ankščiau neskambėjusių muzikos opusų. Nuo 2003 m. D. Stabinskas yra senosios muzikos festivalio „Banchetto musicale“ meno vadovas.
„Ankstyvojo baroko muziką studijuoju daugiau nei aštuonerius metus. Man ji labai įdomi įvairove, dramaturgine galia ir netikėčiausiomis idėjomis. Barokas – netaisyklingas perlas, terminas atsiradęs gerokai vėliau nei pats barokas. Lietuvos kultūros istorijai šis laikotarpis ypač svarbus ir ne vien dėl mums žinomos architektūros,“ – teigia D. Stabinskas.
Viola da gamba – italų kilmės instrumentas, sukurtas XV amžiaus antroje pusėje. Da gamba itališkai reiškia tarp kelių, todėl šiuo instrumentu grojama, suspaudus jį tarp kelių. Viola da gamba dažniausiai yra septynių arba šešių stygų, o į jį panašiausia violončelė teturi tik keturias stygas. Šiandien šis instrumentas susilaukia ne tik atlikėjų, bet ir šiuolaikinės muzikos kompozitorių dėmesio, daugelyje šalių egzistuoja net viola da gamba gerbėjų asociacijos.
Pats D. Stabinskas koncerte grieš septyniastyge viola da gamba.
Koncerte „Trias Harmonica. Keliaujant po XVII–XVIII a. Europą“ bus atliekami baroko laikotarpio kūriniai, tarp jų: A. Vivaldi Koncertas g-moll, J. S. Bacho Brandenburgo koncertas Nr. 6 ir Kanonas „Trias Harmonica“, H. Purcellio Instrumentinė siuita iš operos „Didonė ir Enėjas“, J. B. Lully Uvertiūra iš operos „Rolandas“, H. I. F. von Biberio „Battalia“, G. P. Telemanno „Tautų siuita senaisiais ir naujaisiais laikais“.