2019 10 15 /15:04

Konkurencijos taryba: „Eurovaistinė“ skleidė klaidinančią reklamą

Konkurencijos taryba nustatė, kad vaistinių tinklo „Eurovaistinė“ skleista reklama apie mamos ir kūdikių prekėms taikomas nuolaidas klaidino vartotojus. Už Reklamos įstatymo pažeidimą bendrovei skirta 6 500 Eur bauda, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Prekybos centras
Prekybos centras / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

„Eurovaistinė“ nuo 2017 m. kovo iki 2018 m. rugpjūčio 25-ose ligoninėse gimdžiusioms moterims išdalijo 50 400 reklaminių skrajučių, kuriose nurodė, kad aktyvavus skrajutėje nurodytą kodą, vienerius metus perkant su „Eurovaistinės“ lojalumo kortele mamos ir kūdikio būtiniausioms prekėms taikoma 20 proc. nuolaida. Skrajutėse taip pat buvo pateikta informacija, jog minėta nuolaida nėra taikoma sauskelnėms, pradinio maitinimo kūdikių mišiniams ir prekėms, įsigyjamoms su kompensuojamųjų vaistų pasu.

Tyrimą dėl minėtose skrajutėse pateiktos reklamos Konkurencijos taryba pradėjo sulaukusi skundo iš vartotojos, kuri teigė negavusi „Eurovaistinėje“ žadėtos nuolaidos kelioms prekėms, tarp jų – maisto papildams.

Konkurencijos taryba nustatė, kad „Eurovaistinė“ klaidino vartotojus, nes skrajutėse nurodyta 20 proc. nuolaida nebuvo taikyta dviejų kategorijų prekėms – vaistams ir maisto papildams. Tikėtina, jog vartotojai, žinodami teisingą informaciją, t. y. jog „Eurovaistinė“ vaistinėse pateikus lojalumo kortelę vaistams bei maisto papildams nėra taikoma minėta nuolaida, būtų galėję pasirinkti kitą vaistinę.

Konkurencijos taryba, skirdama „Eurovaistinei“ 6 500 Eur baudą, įvertino, kad klaidinanti reklama apie nuolaidas buvo adresuota pažeidžiamai vartotojų grupei – ką tik pagimdžiusioms moterims, tačiau atsižvelgė į lengvinančias aplinkybes, jog bendrovė pripažino pažeidimą ir jį nutraukė.

„Eurovaistinė“ komunikacijos vadovė Laura Bielskė teigė, kad kompanija gerbia konkurencijos tarybos sprendimą ir apgailestauja dėl to, kas nutiko.

„Per žmogišką klaidą sistemoje nebuvo pritaikyta būtent ši nuolaida ir tik gavę Tarybos paklausimą sužinojome, kad tokia klaida yra. Reagavome nedelsiant, visus skrajutes užregistravusius vartotojus trumpąja žinute informavome apie situaciją ir pataisę klaidą dar metams pratęsėme nuolaidos galiojimą jau įtraukę nuolaidą ir maisto papildams, ir nereceptiniams vaistams. Šiuo metu šiuo pasiūlymu naudojasi beveik 5000 klientų.

Bendradarbiavome su institucija viso tyrimo metu bei skubiai ėmėmės visų galimų aktyvių veiksmų. Norime tik užtikrinti, kad „Eurovaistinė" neklaidina vartotojų“, – teigė L.Bielskė.

Nutarimas per 30 dienų nuo jo priėmimo dienos gali būti skundžiamas Vilniaus apygardos administraciniam teismui.

Nuo 2019 m. gegužės 1 d., įsigaliojus Reklamos įstatymo pataisoms, Konkurencijos tarybos vykdytas klaidinančios reklamos ir lyginamosios reklamos priežiūros funkcijas perėmė Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, tačiau iki tol pradėtus tyrimus baigs Konkurencijos taryba.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis