Pasak A.Petrošiaus, straipsnyje teigiama, jog sklypo savininkas turi paisyti tam tikrų ribojimų, kadangi dalis sklypo patenka į vandens telkinio pakrantės apsaugos juostą ir vandens telkinio apsaugos zoną, taip pat visas sklypas patenka į draustinį. Todėl kyla klausimas dėl statybos leidimo išdavimo teisėtumo.
„Leidimas buvo išduotas 2020 m. balandžio 28 d. Kaip teigiama viešumoje, kad būtų išduotas leidimas, prieš tai buvo pakeistas detalusis planas: „Žemės sklypo Trakų r. sav., Grendavės sen., Savaitiškių k., detaliojo plano koregavimas statinio projekto rengimo metu patvirtintas Trakų r. savivaldybės administracijos direktoriaus 2019 m. spalio 2 dienos įsakymu". Visgi tam, kad leidimas galėtų būti išduotas, nepakako pakeisti detalųjį planą, o reikėjo gauti Aukštadvario regioninio parko direkcijos leidimą, kuris buvo pasirašytas atskiro specialisto. Valstybinės saugomų teritorijų tarnybos atstovės nuomone, derinti tokio projekto nebuvo galima", – nurodo Seimo narys A.Petrošius.
Kreipimesi prašoma atsižvelgti į viešai publikuoto straipsnio turinį ir vadovautis Lietuvos Respublikos Seimo Antikorupcijos komisijos įstatymo 2 straipsnio 1 dalimi, kuri sako, kad komisijos uždavinys yra nagrinėti korupcijos ir su ja susijusius reiškinius bei atvejus, priimti sprendimus nagrinėjamais klausimais ir kontroliuoti, kaip institucijos juos vykdo, bei tuo, kad Artūras Skardžius yra viešas asmuo.
„Seimo nario mandato atsisakius Antanui Guogai, Artūras Skardžius netrukus galimai taps ir Seimo nariu. Būtų apmaudu, jeigu Seimo nario priesaikos reputaciją drumstų tokios neaiškios istorijos", – sakė Seimo narys A.Petrošius.