„Tikiuosi, kad ši informacija padės kitiems susimąstyti ir išvengti nereikalingo vargo ieškant tiesos, kurios nepavyko rasti“, – nusivylęs „15min“ rašė krepšinio sirgalius T.Navardauskas. Jis, kaip ir nemaža dalis krepšinio gerbėjų, tapo „fan klubo“ nariu ir tik prasidėjus bilietų prekybai į „Eurobasket 2011“ varžybas bandė įsigyti bilietus į Lietuvos rinktinės rungtynes Panevėžyje, tačiau nepavyko jų gauti.
Skirtingos eilės
Klaipėdietis vylėsi nusipirkti bilietus į Klaipėdoje, jo teigimu, didelio susidomėjimo nesulaukusių rinktinių rungtynes ir naujojoje arenoje pamatyti Europos krepšinio čempionato kovas. Tačiau neseniai jis išvydo informaciją, kad nebėra bilietų ir į rungtynes Klaipėdoje.
„Kilo klausimas, kaip taip gali būti, juk visi reiškia nepasitenkinimą tokia grupe Klaipėdoje ir niekas neskubėjo pirkti bilietų“, – nesuprato krepšinio aistruolis. Tačiau, kaip sakė klaipėdietis, netrukus išlindo yla iš maišo: įvairiomis akcijomis krepšinio gerbėjus pradžiugino didieji čempionato rėmėjai „Švyturys“, „Statoil“ ir „Iki“. Praėjusią savaitę T.Navardauskas, sukaupęs reikiamą taškų kiekį „Iki“ premija“ kortelėje, nusprendė įsigyti 3 bilietus į Klaipėdoje vyksiančias rungtynes už pusę kainos.
„Pasirinkome dieną, kai žais Rusija su Slovėnija. Kasininkė atspausdino tris čekius su unikaliais kodais, kuriuos reikia įvesti prisijungus per „Iki“ sistemą ir bus galima atsispausdinti bilietus. Tačiau suvedus tuos kodus ištiko šokas – visi trys bilietai buvo skirtingose eilėse“, – stebėjosi pirkėjas. „Iki“ parduotuvėje, kurioje pirko bilietus, T.Navardauskui buvo pasakyta, kad niekuo padėti negalima. Vėliau jam, susisiekus telefonu su „Iki“ atstovais, buvo paaiškinta, kad konkrečią vietą bilietų pirkimo momentu parenka automatinė sistema. „Taip išeina, kad perkant du ir daugiau bilietų jie bus išmėtyti bet kaip“, – per vėlai susiprato klaipėdietis.
Žadėjo padėti
Parduotuvių tinklo „Iki“ atstovas spaudai Valdas Lopeta sakė žinąs šią problemą ir ją jau imta taisyti. „Esame gavę kelis klausimus iš pirkėjų, ar būtų galima bilietus gauti vienoje vietoje arba bent jau šalia. Situacija yra sprendžiama, sistema tobulinama“, – tikino „Iki“ atstovas.
Jo teigimu, su pirkėjais, kurie jau įsigijo bilietus ir norėtų pakeisti vietą, problema bus sprendžiama individualiai. To pageidaujantys, turi skambinti „Iki“ infolinijos telefonu. „Kai tik galėsime, pasistengsime tą problemą išspręsti. Manome, kad jau per kelias dienas tokių bėdų nebebus“, – tvirtino V.Lopeta.
Skundų iš krepšinio aistruolių patvirtino sulaukusi ir „Eurobasket 2011“ bilietų pardavimo grupės vadovė Dovilė Lukavičiūtė. Jos teigimu, tik su prekybos tinklu „Iki“ pasitaikė nesklandumų, kadangi jie patys ėmėsi administruoti bilietų platinimą. „Rėmėjams buvo skirta bilietų kvota – apie 10 proc. bilietų, jie juos privalėjo išsipirkti, o bilietais disponuoja kaip tinkami. Su kitais rėmėjais problemų nebuvo, bilietų pardavimas vyko per „Tiketos“ tinklą“, – pasakojo D.Lukavičiūtė. Ji patvirtino, jog bilietų resursai į Klaipėdoje vyksiančias varžybas išties buvo išsekę, tačiau dalis „sugrįžo“ iš rėmėjų, tad sistema šiek tiek papildyta.
„Bilietų kainos lygiai tokios pat, kokios ir buvo: nuo 89 iki 209 Lt pirmojo etapo varžyboms. Klaipėdoje ir Šiauliuose bilietai brango iki 249 Lt, kadangi jų beveik nebuvo likę, tačiau varžyboms Klaipėdoje bilietų jau turėtų būti“, – sirgalius guodė D.Lukavičiūtė.