Konferencijoje dalyvavę Susisiekimo ministerijos, Lietuvos pramoninkų konfederacijos, Uosto direkcijos, Klaipėdos miesto savivaldybės vadovai pažymėjo, kad 1999 m. įkurta Lietuvos jūrų krovos kompanijų asociacija (LJKKA) yra svarbi uosto bendruomenės visuomeninė institucija, kuri, aktyviai dalyvaudama Lietuvos ir tarptautinių institucijų, asocijuotų struktūrų veikloje, ne tik stebi vyksiančius procesus bei reprezentuoja Lietuvos uosto krovos kompanijų galimybes, bet ir konkrečiais siūlymais prisideda formuojant bendrą Lietuvos ir Europos transporto politiką, visam jūriniam verslui palankią įstatymų bazę.
LJKKA konferencijoje dalyvavęs susisiekimo ministras Eligijus Masiulis aukštai įvertino konstruktyvų LJKKA indėlį formuojant ir sprendžiant Lietuvos jūrų transporto ir valstybės tranzito sektoriaus plėtros uždavinius.
Ataskaitiniame pranešime LJKKA prezidentas A.Kuzmarskis pažymėjo, kad nuo Asociacijos įkūrimo visos uosto krovos kompanijos nuolat gilino savo specializaciją ir dabar naudodamos beveik 40 specializuotų terminalų per pastarąjį dešimtmetį beveik dvigubai padidino krovos apimtis.
Šiuo metu LJKKA iniciatyva pradedama rengti Klaipėdos uosto vystymo strategija iki 2030 metų, siekiant, kad šalies uosto techniniai parametrai, terminalų pajėgumai, sandėlių ūkio rodikliai, paslaugų kokybė būtų aukštesni nei kaimyniniuose uostuose.
Įvertinant LJKKA atliktus darbus, konferencijos metu Asociacijos prezidentu 3 metų kadencijai perrinktas Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos „Bega“ generalinis direktorius Aloyzas Kuzmarskis. LJKKA viceprezidentais išrinkti AB Klaipėdos jūrų krovinių kompanija (Klasco) generalinis direktorius Audrius Pauža ir AB „Klaipėdos Smeltė“ generalinis direktorius Rimantas
Juška. Trečdaliu atnaujinta ir LJKKA Tarybos sudėtis.
Už ilgametę veiklą ir reikšmingą indėlį LJKKA ir uostamiesčio savivaldybės padėkos nusipelnė Valentinas Greičiūnas, Jurgis Aušra ir Martinas Gusiatinas.