2018 07 20

Kultūros paveldo departamento vadovo paieška kelia klausimų opozicijos atstovams

Seimo narius kultūrininkus nustebino Kultūros ministerijos paskelbto konkurso Kultūros paveldo departamento (KPD) direktoriaus pareigoms reikalavimai.
Kultūros paveldo departamentas
Kultūros paveldo departamentas / 15min iliustracija

Opozicijos parlamentarai, kaip rašo „Lietuvos žinios“ nuogąstauja, kad jų laikantis institucijai vadovauti gali būti paskirtas visiškai šioje srityje nekompetentingas asmuo. Kultūros ministerija ginasi konkursą paskelbusi pagal visas galiojančias taisykles.

Nuo 2008 metų KPD vadovavusios Dianos Varnaitės kadencija baigėsi birželio pabaigoje. KPD vadovo konkursą Kultūros ministerija paskelbė šią savaitę. Iš kandidatų reikalaujama turėti aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą (magistro kvalifikacinį laipsnį) ir ne mažesnę kaip trejų metų vadovaujamo darbo patirtį. Taip pat keliama sąlyga būti susipažinus su Lietuvos bei tarptautiniais paveldosaugos sritį reglamentuojančiais dokumentais, principais bei reikalavimais.

„Ar gali paveldosaugai vadovauti asmuo, neturintis specifinio, ar bent humanitarinės, socialinės srities išsilavinimo, o svarbiausia – bent vienų darbo metų patirties šioje srityje? Pasirodo, kaip tik tokio žmogaus KPD direktoriaus pareigoms ir ieško Kultūros ministerija. Jai, sprendžiant iš specialųjų reikalavimų pretendentams, kompetencija ir patirtis nėra joks prioritetas", – piktinosi Seimo Kultūros komiteto narys konservatorius Vytautas Juozapaitis. Parlamentaras ironizavo, kad vadovaujantis tokia logika KPD direktoriumi gali tapti prekybos centro žuvų skyriui vadovavęs žmogus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis