Lietuvos vežėjų asociacijos „Linava“ prezidentas Algimantas Kondrusevičius pripažįsta, kad Lenkijos transportininkai buvo vieni iš didžiausių galvijų vežėjų Europoje dar Lietuvai neatgavus nepriklausomybės: „Negalime su jais lygintis patirtimi ir šiai veiklai pritaikyto transporto parko dydžiu“.
Žemės ūkio kooperatyvo „Lietuviška mėsa“ valdybos pirmininkas Vidmantas Jonika sako, kad punktas bus naudingas veislinių ir mėsinių galvijų augintojams – Rusija Kaliningrado srityje investavo milžiniškas lėšas į žemės ūkio plėtrą ir planuoja steigti centrą, kuriame laikys keliolika tūkstančių veislinių raguočių. „Galvijus kaimynams parduosime ir jais keisimės. Raguočiai iš ten keliaus į didžiąją Rusiją. Lietuvoje jų nepardavinės, nes čia jie pigesni, ir rinkos neiškreips“, – tvirtino V.Jonika.
„Lietuviai Kaliningrado srityje valdo mėsos perdirbimo įmones, skerdyklas. Rusams įdomūs ir mūsų veisliniai galvijai. Visgi dauguma raguočių per šį postą tranzitu iš Kaliningrado per Lietuvą keliaus į Rusiją“, – teigia Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos direktorius Jonas Milius.