Darbus vykdantys rangovai pradeda šiaurinio molo dangų bei komunikacijų tvarkymo darbus. Tad siekiant maksimaliai užtikrinti saugumą, šiaurinis molas Melnragėje laikinai uždaromas.
„Deja, taip jau būna, kad visiems žmonėms tarnaujantiems dalykams: pastatams, gatvėms ir netgi, atrodo, nepajudinamiems statiniams, tokiems kaip molai, yra reikalingas remontas. Jis sukelia laikinus nepatogumus, bet naujai atgyja, kad džiugintų ilgą laiką vėliau. Šiaurinis molas po remonto pasitiks lankytojus gražesnis, naujesnis ir, neabejoju, kad dar labiau trauks pasivaikščioti juo klaipėdiečius ir svečius“, – sako Algis Latakas, Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius.
Pagrindinė bangolaužių funkcija – saugoti uosto įplaukos kanalą nuo išorinių jūros veiksnių. Tačiau daugybę metų jie turi ir socialinę funkciją – bangolaužiai yra klaipėdiečių bei miesto svečių traukos objektai. Tad po rekonstrukcijos gyventojų patogumui atsiras daugiau galimybių – ant molo Smiltynėje bus įrengtos dvi apžvalgos aikštelės.
Rekonstrukcijos metu yra sustiprinami esami pietinis ir šiaurinis bangolaužiai, nekeičiant jų konfigūracijos. Abu bangolaužiai bus paaukštinti, dalyje hidrotechninių statinių bus įrengtos atraminės sienutės.
Uosto bangolaužius rekonstruoja konkursą laimėjęs Vokietijos bendrovės „Depenbrock Ingenieurwasserbau GmbH & CO. KG“ ir Belgijos bendrovės „Herbosch – Kiere N.V.“ konsorciumas.