04 25 /15:48

Laisvės partija kvietimą registruotis į referendumą iliustravo paveiksliuku su degančiu kūdikiu

Laisvės partijos raginimas registruotis balsavimui užsienyje referendume dėl dvigubos pilietybės nustebino ne vieną feisbuko vartotoją. Prie kvietimo socialiniame tinkle buvo pridėtas paveiksliukas, kuriame vaizduotas ant žemės gulintis degantis kūdikis. Tiesa, partija įrašą netruko pašalinti.
„Laisvės partijos“ įrašas
Laisvės partijos įrašas „Facebook“ / „Facebook“ nuotr.

Laisvės partija socialiniame tinkle „Facebook“ ketvirtadienį išplatino pranešimą, kuriame ragino registruotis referendumui dėl pilietybės išsaugojimo.

„Žinai kas dar dega? ? Dvigubos pilietybės klausimas. Registruokis dabar“, – sekėjus kvietė Laisvės partija.

Greta šio raginimo – paveiksliukas, kuriame prie kompiuterio sėdinti moteris, o greta jos ant žemės gulintis suvystytas degantis kūdikis.

„Ne dabar, mielasis, mamytė registruojasi referendumui dėl pilietybės išsaugojimo“, – skelbia paveikslėlio užrašas.

Kai kurie komentuojantieji nusistebėjo tokiu raginimu dalyvauti referendume. Gal dėl to netrukus po paskelbimo įrašas buvo pašalintas.

Jau kitoks kvietimas

Seimo Laisvės frakcijos seniūno pavaduotojas Tomas Vytautas Raskevičius po to „Facebook“ parašė:

? BABY ON FIRE ? ir visi atsiminė, kad už poros savaičių Lietuvoje vyks referendumas dėl pilietybės išsaugojimo.“

Laisvės partijos pirmininkė Aušrinė Armonaitė jau su visai kitokio pobūdžio raginimu kreipėsi į feisbuko sekėjus.

Tiesa, prieš tai parašė: „Kad jau turime jūsų dėmesį ?“.

Ji priminė, kad užsienyje gyvena apie 400 tūkst. lietuvių, tačiau kol kas tik apie 50 tūkst. registravosi dalyvauti gegužės 12 d. referendume dėl Lietuvos pilietybės išsaugojimo ir prezidento rinkimuose.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis