2020 08 20

„Laisvės piknikuose“ – iniciatyvos „Išvien dėl Lietuvos“ tiekėjų mugė

Šįmet net keturiuose miestuose vyksiančiuose „Laisvės piknikuose“ savo produkciją pristatys Lietuvos gamintojai. Taip šiais metais „Laisvės piknikų“ dalyvius sveikins kampanijai „Išvien dėl Lietuvos“ šalies gamintojus subūręs lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“. Tik kitaip nei įprastose mugėse, čia su savimi piniginės turėti nereikės – gamintojai savo produkcija „Laisvės piknikų“ dalyvius vaišins nemokamai.
„Laisvės piknikuose“ – iniciatyvos „Išvien dėl Lietuvos“ tiekėjų mugė
„Laisvės piknikuose“ – iniciatyvos „Išvien dėl Lietuvos“ tiekėjų mugė / Laisvės pikniko nuotr.

„Ankstesniais metais „Laisvės piknikuose“ kvietėme žmones susipažinti su maistu ir maisto kultūra per žmonių patirtis, pasakojimus, įspūdžius. Šįkart siūlysime patiems pajausti skonį ragaujant šviežius ir kokybiškus produktus iš visos Lietuvos. Tam į mugę pakvietėme kampanijos „Išvien dėl Lietuvos“ dalyvius – mūsų šalies gamintojus. Dar pavasario pabaigoje kartu su jais sumažinome lietuviškos produkcijos kainas, kad smogus koronavirusui, vietinis verslas kuo greičiau atsigautų. Kovos su pandemija akivaizdoje iniciatyva „Išvien dėl Lietuvos“ buvo itin reikšminga ir, tikime, davė impulsą dar stipriau suktis Lietuvos ekonomikos varikliui,“ – sako „Maximos“ komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė Ernesta Dapkienė.

„Laisvės piknikų“ organizatoriaus Andriaus Tapino teigimu, penktasis, jubiliejinis piknikas buvo planuotas nuo pat praėjusio rugsėjo, kuomet niekas net neįtarė, jog artinasi pasaulinė pandemija. Tačiau pasibaigus karantinui, organizuoti nemokamus renginius Lietuvoje, ypač turint labai nedaug laiko, tapo nemenku iššūkiu.

„Puikiai suprantu verslus, kurie šiemet atsiprašė, ir džiaugiuosi, kad jie žadėjo grįžti kitais metais, kai „Laisvės piknikas“ bus didžiausias kada nors buvęs. Tačiau ypatingiausia padėka keliauja „Laisvės piknikų“ mecenatui – jau trečius metus iš eilės mus palaikančiam lietuviškam prekybos tinklui „Maxima“, kad kai buvo tikrai sudėtinga ir visa šita graži, pozityvi idėja šiemet pakibo ant plauko, jie atėjo ir pasakė – remsim, padėsim, dalyvausim“, – teigia A.Tapinas.

Partnerio nuotr./„Laisvės piknikuose“ – iniciatyvos „Išvien dėl Lietuvos“ tiekėjų mugė
Partnerio nuotr./„Laisvės piknikuose“ – iniciatyvos „Išvien dėl Lietuvos“ tiekėjų mugė

Bent aštuoni Lietuvos gamintojai savo produkcija nemokamai vaišins arba ją demonstruos visuose keturiuose „Laisvės piknikuose“, tai – „Kietaviškės“, „Cosmoway“, „Daumantai“, „Fazer“, „Geld Baltic“, „Saldva“, „Samsonas“ ir „Ustukių malūnas“. Be to, kiekviename mieste bus vis kitų gamintojų – atskiruose miestuose prisijungs „Biovela-Utenos mėsa“, „Dzūkija“, „Geralda“, „Gudobelė“, „Hermis“, „Iceco žuvis“, „Vilniaus paukštynas“, „Kauno grūdai“, „Klaipėdos mėsinė“, „Lesta“, „Mantinga“, „Rokiškio sūris“, „Rūta“.

„Išvien dėl Lietuvos“ gamintojų mugėse taip pat vyks akcijos, žaidimai ir specialūs koncertai – Tauragėje ir Marijampolėje gerą nuotaiką užtikrins DJ Juokaz, o Utenoje ir Alytuje savo kūrinius atliks svajingoji Ieva Narkutė.

Renginių metu bus privaloma dėvėti apsaugines veido kaukes, laikytis saugaus atstumo. O iniciatyvos „Išvien dėl Lietuvos“ mugėse, degustuojant Lietuvos gamintojų naujienas, veido kaukę laikinai bus galima nusiimti, tačiau dalyvių bus prašoma dezinfekuoti rankas, laikytis kitų saugumo reikalavimų.

„Laisvės piknikų“ turas po Lietuvą vyks rugpjūčio pabaigoje: 26 d. Tauragėje, Vasaros estradoje; 27 d. Marijampolėje, Poezijos parke; 28 d. Utenoje, Utenos kultūros centro stadione; o 29 d. Alytuje, Dainų slėnyje. Dėl riboto dalyvių skaičiaus, į „Laisvės piknikus“ kviečiama registruotis iš anksto.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis