Dar birželio 30 d. Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija informavo Šventosios uosto įplaukos kanalą ir akvatoriją gilinusią Latvijos įmonę „BGS“, jog ši privalo skubiai atvykti ir ištaisyti darbo defektus – tai yra pasiekti projektinius gylius bei perteklinį gruntą išgabenti už uosto ribų.
Birželio 11 dieną į Šventosios uostą sėkmingai įplaukė 31 jachta ir 10 katerių, tačiau po dešimt dienų uosto kapitonas savo įsakymu apribojo laivybą, nes po kelias paras trukusio didesnio vėjo buvo užneštas 100 metrų ruožas ir pati įplauka.
Anot uostininkų, latviai atliko papildomus sutartyje nenumatytus darbus – iš akvatorijos iškasė per didelius kiekius grunto bei juos supylė nesuderintoje vietoje. Apie šiuos papildomus darbus Uosto direkcija nebuvo informuota.
Dalį atsakomybės prisiima ir pati direkcija – dėl projekto vadovo nepakankamos sutarties vykdymo kontrolės.
Darbus rangovas planuoja atlikti per dvi savaites, esant palankioms oro sąlygoms. Pusę užnešto grunto latviai pašalins savo sąskaita, už kitą pusę Uosto direkcija sumokės rangos sutartyje nustatytais įkainiais. Tuo pačiu metu bus tvarkomas laikinos grunto kaupimo vietos šlaitas, kad jis būtų nuožulnesnis.
Latviams už darbus Uosto direkcija buvo sumokėjusi apie 342 tūkst. litų.