„Tik Kaune mašinai užsikasus sniege įvairaus amžiaus žmonės neprašomi puola stumti (Monika)“, „Nes tik Kaune krepšinio klubą valdo bankininkas, laimėjęs šokių konkursą (Tadas)“, „Kaunas laikinai buvo tapęs sostine, bet amžinai liks provincija (Austėja)“, „Tik Kaune galima baigti darbą anksčiau, nes reikia žiūrėti „Žalgirio“ rungtynes! (Tadas)“, „Kaunas – Lietuvos širdis. Lietuva laukia greitesnės jos transplantacijos (Austėja)“.
Šios ir dar karštesnės tiesos nuo kovo mėnesio kaitina interneto erdvę. Kasdien socialinės akcijos tinklalapyje www.3tiesos.init.lt apsilanko nemažai kauniečių ar tiesiog aktyvių internautų, turinčių savo nuomonę apie Kauną ir nebijančių jos išsakyti.
„Idėja imtis socialinės iniciatyvos ir sukurti tokią akciją kilo todėl, kad Kauno miestas dažnai palydimas neigiamais epitetais. Yra šimtai stereotipų apie Kauną, kurie kartais būna juokingi, bet dažniausiai žeidžia, – teigė akciją inicijavusios telekomunikacijų bendrovės „Init“ Rinkodaros skyriaus direktorė Olga J.Belova. – Šia akcija nesiekiama kurti Kauno miesto įvaizdžio, tačiau nuoširdžiai stengsimės sulaužyti nusistovėjusias nuomones. Tiesiog norime, kad patys žmonės atskleistų nestereotipinį Kauno veidą.“
Ši akcija skirta ne tik aktyviems, bet ir drąsiems internautams, nes nuomonę turi dauguma, tačiau ne visiems užtenka parako ją išsakyti viešai. Socialinės akcijos tinklalapyje www.3tiesos.init.lt visi kviečiami rašyti savo tiesas, įkelti savo filmuotus vaizdelius ar fotografijas, kuriose įamžintas miestas ir žmonės. Karščiausios savaitės tiesos su autoriaus nuotrauka bus spausdinamos laikraštyje „15min“, publikuojamos interneto svetainėse, be to, atsiras lauko reklamos plakatuose.