Pasak jo, paketo nuostatos yra neteisingos ir protekcionistinės, dėl to Lenkija ir Lietuva rems viena kitą Teisingumo Teisme.
„Tai yra judėjimo laisvė transporto srityje, tai yra kova prieš diskriminacines nuostatas. Lenkija, galiu iš Vilniaus deklaruoti, prisijungs prie Lietuvos pastangų kovoti dėl mūsų verslininkų teisių prieš ES Teisingumo teismą“, – spaudos konferencijoje sakė M.Morawieckis.
„Tikrai remsime vieni kitus, palaikysime vieni kitus kovoje su protekcionizmu, kadangi Vakarų Europa tuo pačiu metu saugo savo rinką nuo mūsų verslininkų. Tai yra netoleruotina, taip negali būti ir norime, kad teisingumas vyrautų“, – kalbėjo Lenkijos premjeras.
Tikrai remsime vieni kitus, palaikysime vieni kitus kovoje su protekcionizmu.
Lietuvos Vyriausybė rugsėjo pradžioje nusprendė skųsti Europos Sąjungos Teisingumo Teismui (ESTT) vežėjų veiklą griežtinančio Mobilumo paketo nuostatas.
Susisiekimo ministras Jaroslavas Narkevičius sako, kad dabartinė Mobilumo paketo tvarka gresia dideliais praradimais Lietuvos logistikos sektoriui ir pačiai valstybei.
Mobilumo paketą Europos Parlamentas priėmė liepą. Paketą daugiausiai palaiko senosios ES narės iš Europos vakarų, pavyzdžiui, Vokietija ir Prancūzija.
Rytų europiečiai teigia, kad nauja tvarka išstums periferijos šalių transporto kompanijas iš rinkos ir padidins taršą keliuose.
Nuo rugpjūčio 20 dienos jau įsigaliojo reikalavimas vairuotojams ilsėtis ne kabinose, taip pat vežėjai privalo užtikrinti vairuotojų grįžimą į įmonės operacinius centrus arba gyvenamąją vietą kas keturias savaites.
Tuo metu kai kurios kitos taisyklės – dėl vairuotojų komandiravimo bei privalomo vilkikų grąžinimo į registracijos šalį – įsigalios praėjus 18-ai mėnesių nuo Mobilumo paketo paskelbimo.