2016 06 13

„Lidl“ pozicija: Julius Panka homofobu gali būti laisvu nuo darbo laiku

Socialiniuose tinkluose kilo pasipiktinimas vienu Tautininkų sąjungos lyderių Juliumi Panka, kai jis dieną po skerdynių Orlando gėjų klube sumanė pademonstruoti nepakantumą seksualinėms mažumoms. Prekybos tinklas „Lidl“, kur neseniai įsidarbino J.Panka, politiko pažiūroms nepritaria, bet bausti jo neketina.
Tautininkų eitynės Kaune
Julius Panka / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

J.Panka „Facebook“ pasidalijo siūlymu savaip pasitikti artėjančias „Baltic Pride“ eitynes. Politikas siūlo įsigyti tautininkų platinamus marškinėlius su užrašo „Taip! Aš „homofobas“. Tai toli gražu ne pirmas kartas, kai J.Panka atvirai deklaruoja priešiškumą seksualinėms mažumoms.

Netrūksta abejojančių, ar tokios J.Pankos pažiūros dera su jo darbovietės – prekybos tinklo „Lidl“ – vertybėmis. „Lidl“ pozicija lakoniška – homofobiją prekybos tinklas smerkia, bet sankcijų prieš naująjį darbuotoją nesiims.

Kaip tai vertina J.Pankos darbdaviai? Na, oficialiame „Lidl“ komentare, perduotame 15min, teigiama, esą prekybos tinklas pasisako prieš neapykantą ir diskriminaciją.

„Gerbiame kultūrų įvairovę ir pripažįstame vertybių bei tradicijų skirtumus. Kaip bendrovė, pasisakome už pagarbą ir prieš įžeidinėjimą ar diskriminaciją bet kokiu pagrindu“, – teigia „Lidl“ komunikacijos vadovė Lietuvoje Agnė Dalia Gaižauskienė.

Tačiau, pasak jos, tokia pozicijos raiška prekybos tinklui nekliudo, kol tai vyksta „ne darbo metu“.

„Savo kolektyvo narius vertiname pagal jų indėlį ir atliktą darbą. Kiekvienas „Lidl“ darbuotojas ne darbo metu yra laisvas reikšti savo asmeninę nuomonę, net jei ji ir neatitinka bendrovės pozicijos. Tačiau „Lidl Lietuva“ gerbia Lietuvos įstatymus, ir jei „Lidl Lietuva“ darbuotojų veiksmai pažeis Lietuvos Respublikos įstatymus, netoleruosime šių pažeidimų“, – teigia „Lidl“ atstovė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis