„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai
2013 08 29

Lietaus nepabūgę „Kauniečių pikniko“ dalyviai džiaugėsi vaišėmis ir Čarlio Čaplino draugija

Kauno pilies papėdėje kasmet vis daugiau dalyvių sulaukiantis „Kauniečių piknikas“ šiemet stebino ne tik išskirtine programa. Įprastai popietės metu vykęs bendruomeninis renginys šiemet perkeltas į vėlesnę valandą – paskutinį vasaros trečiadienį jis prasidėjo 20 val.
„Kauniečių piknikas“
„Kauniečių piknikas“ / Evaldo Šemioto nuotr.

Kasmetinio „Kauniečių pikniko“ lankytojus pasitiko rudenėjantis saulėlydis ir netikėtas lietus. Tiesa, namo kauniečiai neskubėjo, tačiau čia pat radę pastogę visi glaudėsi po skėčiais ir laukė Čarlio Čaplino filmo „Mažylis“.

Nebylusis kinas piknike įgavo naują atspalvį, kadangi čia jį įgarsino R.Zubovo vadovaujamas ansamblis „Nepaklusnieji“. Netikėta muzikinė interpretacija ir tamsoje lauko girliandomis apšviesti muzikantai nepaliko abejingų, tad valandos trukmės kino seansas neprailgo, ir iškylautojai namo skirstytis neskubėjo.

Jau iki oficialios pikniko pradžios, kuri buvo numatyta 20 val., į šalia Kauno pilies esančią pievą pradėjo rinktis smalsūs piknikautojai. Čia juos pasitiko nuotaikingos gyvos muzikos melodijos, o pikniko rengėjai – bendrovė „Fazer Lietuva“ – visus ragino patiems pasigaminti gardžių duonos užkandžių.

Kaip ir kiekvienas piknikas, taip ir šis neįsivaizduojamas be sumuštinių, tad „Gardėsio“ kepykla pasirūpino, kad niekam netrūktų sumuštinių duonelės „Auksė“, įvairių pagardų bei skrudintuvų – kad sumuštiniai būtų šilti ir auksiniai kaip besileidžianti saulė.

„Buvome praėjusiais metais, atėjome ir šiemet. Mūsų šeimai patinka vasarą leisti ne namie. Tokių iniciatyvų reikėtų daugiau“, – sakė su vyru ir dviem vaikais į pikniką užsukusi kaunietė Vaida.

„Kauniečių pikniko“ organizatoriai po iškylos dėkojo susirinkusiems ir žadėjo naujų sumanymų kitiems metams.

„Vakarinis eksperimentas pavyko su kaupu. Pilies didybė, magiškas muzikos skambesys pritariant šilto lietaus lašams ir jaukiai susiglaudę po skėčiais kauniečiai – ypatinga atmosfera, kurią sukūrė lietaus nepabūgę muzikos, kino ir duonos mylėtojai,“ – po pikniko kalbėjo bendrovės „Fazer Lietuva“ marketingo ir komunikacijų vadovė Indrė Švelnytė.

„Fazer“ yra tarptautinė šeimai priklausanti kompanija, siūlanti duonos, saldumynų (šokoladas, saldainiai, sausainiai) produktus, taip pat teikianti maitinimo, restoranų ir kavinių paslaugas. „Fazer“ veiklą vykdo aštuoniose šalyse, o savo produkciją eksportuoja į daugiau nei 40. „Fazer“ misija yra kurti skonio sensacijas. Įmonės sėkmė nuo jos įkūrimo 1891 metais yra pagrįsta geriausia produktų ir paslaugų kokybe, mylimais prekių ženklais ir sumaniais žmonėmis.

Lietuvoje „Fazer“ atstovauja UAB „Fazer Lietuva“ – viena pirmaujančių kepyklų šalyje, prekiaujanti duonos gaminiais, pažymėtais „Gardėsio“ ženklu. Žinomiausi „Fazer“ saldumynų prekės ženklai Lietuvoje  yra „Karl Fazer“, „Geisha“, „Dumle“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs