2022 11 30

G.Nausėda po FT publikacijų: Lietuvą galima populiarinti ir nemokamai

Lietuvą galima populiarinti ir nemokamai, nes tarptautinės žiniasklaidos susidomėjimas šalies pozicija įvairiais klausimais yra didelis, sako prezidentas Gitanas Nausėda, paaiškėjus, kad valstybės agentūra mokėjo už straipsnių ciklą britų leidinyje „Financial Times“ (FT).

Komentuodamas informaciją, kad FT paskelbtą specialią publikacijų seriją apie Lietuvą apmokėjo Ekonomikos ir inovacijų ministerijos kuruojama viešoji įstaiga „Investuok Lietuvoje“, prezidentas trečiadienį sakė, jog „norėta kaip geriau, o išėjo kaip visada“.

„Galiu tiktai pasakyti savo asmeninį pavyzdį: tikrai bendravau su daugybe žiniasklaidos priemonių pasaulyje – CNN, BBC, tas pats FT, ir niekada už tai nereikėjo mokėti“, – žurnalistams trečiadienį sakė prezidentas.

„Tai labai raginu išnaudoti visas galimybes populiarinti Lietuvą tais būdais, kurie yra prieinami, ir manau, kad tai tikrai yra įmanoma padaryti, nes šiandien susidomėjimas Lietuva, jos požiūriu į įvykius Ukrainoje, Baltarusijoje tikrai yra natūraliai didelis ir galima būtų sutaupyti valstybės pinigų tiesiog duodant interviu ir populiarinant mūsų požiūrį“, – kalbėjo G.Nausėda.

Anot portalo „Delfi“, lapkritį „Investuok Lietuvoje“ ir „Financial Times“ sudarė 56,8 tūkst. eurų (su PVM) vertės sutartį ir įsigijo turinio kampanijos, kuri truks nuo lapkričio 24 iki kitų metų sausio 24 dienos, paslaugas.

Pirmadienį FT skiltyje „Special Reports“ pasirodė septynios publikacijos apie Lietuvą – šalies laikyseną tarptautinėje arenoje, proveržį finansinių technologijų srityje, fotografų pasiekimus, Suvalkų koridorių, energetinę nepriklausomybę nuo Rusijos, krepšinį ir pirmąjį Lietuvos vienaragį „Vinted“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis