2010 12 28

Lietuva siūlo Rusijai didinti tranzitą per Klaipėdą

Lietuvos įmonės, vežančios keleivius ir krovinius į Rusiją, kitąmet gaus daugiau leidimų dirbti Rusijos rinkoje, nei buvo suteikta šiemet. Leidimų kiekį vežti krovinius į Rusiją Lietuva užsitikrino pirmoji iš mūsų regiono valstybių.
Vilkikų eilės abipus Latvijos-Rusijos pasienio driekiasi po 15 km.
Rusijos vežėjams pasiūlyta padidinti tranzitą per Lietuvą ir Klaipėdos uostą. / BFL nuotr.

Antradienį Susisiekimo ministerijos atstovai, susitikę su Rusijos transporto įmonių asociacijos atstovais, pasiūlė Rusijos vežėjams padidinti tranzitą per Lietuvą ir Klaipėdos uostą.

Padidėjus krovinių srautui, Susisiekimo ministerija tarpininkautų Rusijos vežėjams derybose su keltų kompanijomis, kad šios atidarytų naujus maršrutus iš Klaipėdos, padidintų į Lietuvą plaukiojančių keltų kiekį ar dydį.

„Susisiekimo ministerija Rusijos vežėjams taip pat siūlo aktyviau naudotis Lietuvoje esančiais logistikos centrais, kuriuose galėtų būti perkraunami iš Rusijos ir į Rusiją gabenami kroviniai“, – sakė susisiekimo ministro patarėjas Rolandas Bražinskas.

2011-aisiais Lietuvos krovinių vežėjams suteikiama pradinė leidimų kvota – 115 tūkst. bendrųjų leidimų, leidžiančių vežti krovinius į Rusiją arba tranzitu, ir 2 tūkst. leidimų gabenti krovinius tarp Rusijos ir trečiųjų šalių. Palyginus su 2010 m., kitų metų pradinė kvota padidinta 30 tūkst. bendrųjų leidimų.

Tai reiškia, kad jau nuo 2011 m. pradžios šalies vežėjai aprūpinami tokiu kiekiu leidimų, koks buvo suteiktas per visus šiuos metus, įskaitant ir metų eigoje išsiderėtas papildomas kvotas.

Keleivius vežančioms įmonėms pradinė leidimų kvota kitąmet sieks 300 bendrųjų leidimų ir 100 leidimų vežti keleivius tarp Rusijos ir trečiųjų šalių. Šiemet pradinė kvota sudarė 200 bendrųjų leidimų ir tik metų eigoje pavyko išsiderėti dar 100 bendrųjų leidimų bei 100 leidimų vežti keleivius tarp Rusijos ir trečiųjų šalių.

„Tikimasi, kad 2011-aisiais Lietuvos vežėjams gautų leidimų turėtų pakakti. Jei augant ekonomikai didėtų pervežimų poreikis ir prireiktų didesnio leidimų kiekio, jį taip pat tikimasi padidinti vėlesnėmis derybomis“, – teigė R.Bražinskas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
„Lidl Lietuva“ septintus metus iš eilės pripažinta geriausiu darbdaviu Lietuvoje ir Europoje
Reklama
Tyrimas atskleidė: „Lidl“ dažno vartojimo prekių krepšelis – pigiausias
Reklama
Įspūdingi baldai šiuolaikinei svetainei: TOP 5 pasirinkimai