Prašydamas inicijuoti tyrimą dėl galimai nusikalstamo įmonės veiklos vykdymo, VTD šiandien po pietų raštu kreipėsi į Vilniaus apskrities vyriausiojo policijos komisariatą.
Susiję: Kaip skaitytojai prarado pinigus, sumokėję juos „Happy Travel“.
Kelionių agentūra laiku nepatvirtina vartotojų lėktuvo bilietų rezervacijų ir apmokėjimų, neįtraukia vartotojų į skrendančių keleivių sąrašus, neperveda vartotojų sumokėtų pinigų oro vežėjams, didina lėktuvų bilietų kainas, negrąžina sumokėtų pinigų už bilietus, kurių vartotojai atsisakė dėl padidėjusios kainos.
Kelionių agentūros pažymėjimo galiojimas sustabdytas, kadangi VTD tiesiogiai ir per Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą gavo informaciją apie nuolat besikartojančius įmonės veiksmus, pažeidžiančius vartotojų (turistų) teises: kelionių agentūra laiku nepatvirtina vartotojų lėktuvo bilietų rezervacijų ir apmokėjimų, neįtraukia vartotojų į skrendančių keleivių sąrašus, neperveda vartotojų sumokėtų pinigų oro vežėjams, didina lėktuvų bilietų kainas, negrąžina sumokėtų pinigų už bilietus, kurių vartotojai atsisakė dėl padidėjusios kainos ir kt.
Siekiant spręsti vartotojų pretenzijose nurodytas problemas, kelionių agentūros veikla bei turistų pretenzijų pobūdis ne kartą buvo aptartas bendruose susitikimuose, vykusiuose su kelionių agentūros vadovybe ir Valstybine vartotojų teisių apsaugos tarnyba. Susitikimų metu kelionių agentūrai buvo pateiktos konkrečios rekomendacijos dėl privalomos informacijos vartotojams teikimo, supažindinimo su privalomomis vežimo sąlygomis, atsiskaitymo už bilietus sistemos tobulinimo.
Pasak VTD vadovės R.Balnienės, nepaisant visų priemonių, kurių buvo imtasi siekiant išspręsti susiklosčiusią situaciją, gaunamos informacijos apie turistų skundus kiekis nemažėjo. Taip pat kelionių agentūra neinformavo apie pasikeitusius įmonės duomenis (veiklos nutraukimą vienu iš deklaruotų vykdymo vietos adresų), pastarosiomis dienomis nebendravo telefonu, neatsakė į užklausas, siųstas elektroniniu paštu.