Ją kaip svarbiausią problemą nurodo 17% apklaustųjų, dar 14% sako, kad tai yra antras pagal svarbą jų rūpestis. Tai liudija rinkos, viešosios nuomonės tyrimus bei vartotojų apklausas atliekančios kompanijos „Nielsen“ analizė.
Artūras Urbonavičius, „Nielsen“ padalinio Baltijos šalyse vadovas, tvirtina, esą tokių nuotaikų priežastys gali būti įvairios: „Gal tai yra natūralus krizės nuovargio požymis, kai anksčiau ar vėliau sumažėja įtampa, taip pat psichologinė ir fizinė mobilizacija". Jo teigimu, panašūs rezultatai gauti ir Latvijoje.
Tyrimas rodo, kad didelį nerimą šalies gyventojams kelia didėjančios komunalinių paslaugų kainos ir rūpestis dėl darbo vietos.
Palyginti su 2011 m. II ketvirčio apklausa, vartotojams mažiau svarbus yra brangstantis maistas.
Lietuviai sako, esą juos mažiausiai jaudina politinis valstybės stabilumas, jų tėvų gerovė ir šalies ekonomikos būklė.