2016 07 13

Lietuvoje vyks didžiausia šalies istorijoje jaunimo apklausa

Lietuvos jaunimo organizacijų taryba (LiJOT) pradėjo įgyvendinti struktūrinio dialogo iniciatyvą „Įsitrauk. Nes jaunimo nuomonė svarbi“. LiJOT išsikėlė tikslą pasiekti bent 10 tūkst. jaunų žmonių ir paklausti jų nuomonės visai Europai rūpimais klausimais. Tai pirmas kartas Lietuvoje, kai siekiama surinkti ir susisteminti jaunimo nuomonę tokiu dideliu mastu.
Studentai
Studentai / Scanpix

Jauni žmonės išsakyti nuomonę gali internetinėje platformoje www.isitrauk.lt arba gyvose diskusijose skirtinguose regionuose, kur pareiškę savo nuomonę gali laimėti kampanijos prizus.

„Kiekvienas jaunas žmogus turi minčių ir idėjų, tačiau vis dar bijo naudotis nuomonės galia. Mūsų tikslas yra paskatinti jaunimą kalbėti apie tai, kas jiems svarbu ir rūpi ne bet kaip, o kryptingai ir efektyviai. Ši iniciatyva stengiasi, kad Lietuvos jaunimo nuomonė nuskambėtų garsiausiai iš visų 28 valstybių Europoje. Būtent todėl ir sukūrėme unikalią platformą, kuri leidžia išsakyti savo nuomonę ir prisidėti prie siekiamo surinktų nuomonių skaičiaus“, – sakė LiJOT prezidentas Mantas Zakarka.

Pagrindinė iniciatyvos tema, kurią šiemet aptars visos Europos jaunimas – imigraciniai klausimai, tarpkultūrinė aplinka, gebėjimas išnaudoti savo kaip jauno žmogaus potencialą.

„Temos, kuriomis jaunas žmogus skatinamas kalbėti iniciatyvos metu, yra svarbios ne vien šiai amžiaus grupei, bet ir visai visuomenei. Ši europinė iniciatyva tik įrodo, kad Europos Komisija neabejoja, jog jaunas žmogus turi įdomių minčių bei idėjų, kurios turėtų būti vertinamos ir aptariamos visos Europos mastu, o ne sklandyti vien socialiniuose tinkluose ar draugų pasisėdėjimuose. Esu tikras, kad kiekvienas esame išreiškę tam tikrą poziciją bent vienu iš minėtų klausimų, tad kodėl bijome visa tai pasakyti garsiai ir stipriai, taip, kad keistume visuomenę, valstybę, visą Europą?“, – teigia M. Zakarka.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis