Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2013 05 14

Lietuvos gėjų lyga pristato reklaminius „Baltic Pride Vilnius 2013“ klipus

Artėjant planuojamų „Baltic Pride Vilnius 2013“ renginių savaitei Lietuvos gėjų lyga (LGL) visuomenei pristato ką tik nufilmuotus reklaminius vaizdo klipus. Organizatoriai tikisi, kad vaizdinė reklama žmones ne tik nuotaikingai pakvies į renginį, bet ir paskatins pradėti dialogą apie tolerancijos ir įvairovės idėjų svarbą Lietuvos visuomenėje.
„Baltic Pride“ eitynių reklamos filmavime
„Baltic Pride“ eitynių reklamos filmavimas / Mato Dauginio/15min.lt nuotr.

„Baltic Pride Vilnius 2013“ reklaminių video klipų gamybą rėmė Prancūzijos ambasada Lietuvoje ir Prancūzų kultūros institutas. Klipų filmavimo darbus atliko prancūzų kilmės režisierius Francois Message'as. Jo teigimu, šiais klipais siekiama pabrėžti LGBT bendruomenės socialinio matomumo svarbą pilietinių bei politinių žmogaus teisių kontekste. 

Pirmasis klipas yra skirtas tik „Baltic Pride“ eitynėms „Už lygybę“, kurios įvyks šių metų liepos 27 dieną. Klipe nusifilmavo 13 LGBT bendruomenės narių. Jie pasidalino mintimis, kodėl jiems reikalingos eitynės. 

VIDEO: Baltic Pride 2013 promotional video

Antrasis klipas skirtas aptarti platesnių tolerancijos ir įvairovės idėjų svarbą Lietuvos visuomenėje. Klipe vaizduojamos 5 socialinės grupės ( neįgalieji, vyresnio amžiaus žmonės, imigrantai, subkultūrų atstovai bei tos pačios lyties poros), pažymint, jog šie žmonės yra šalia mūsų kiekvieną dieną. Pagrindinė vaizdo klipo žinutė: „Įvairovė yra visuomenės turtas, o ne jos trūkumas!”

VIDEO: Video promoting diversity in Lithuania

Šiuos reklaminius vaizdo klipus LGL planuoja ištransliuoti ir Lietuvos nacionalinės televizijos eteryje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos