„Baltic Pride Vilnius 2013“ reklaminių video klipų gamybą rėmė Prancūzijos ambasada Lietuvoje ir Prancūzų kultūros institutas. Klipų filmavimo darbus atliko prancūzų kilmės režisierius Francois Message'as. Jo teigimu, šiais klipais siekiama pabrėžti LGBT bendruomenės socialinio matomumo svarbą pilietinių bei politinių žmogaus teisių kontekste.
Pirmasis klipas yra skirtas tik „Baltic Pride“ eitynėms „Už lygybę“, kurios įvyks šių metų liepos 27 dieną. Klipe nusifilmavo 13 LGBT bendruomenės narių. Jie pasidalino mintimis, kodėl jiems reikalingos eitynės.
Antrasis klipas skirtas aptarti platesnių tolerancijos ir įvairovės idėjų svarbą Lietuvos visuomenėje. Klipe vaizduojamos 5 socialinės grupės ( neįgalieji, vyresnio amžiaus žmonės, imigrantai, subkultūrų atstovai bei tos pačios lyties poros), pažymint, jog šie žmonės yra šalia mūsų kiekvieną dieną. Pagrindinė vaizdo klipo žinutė: „Įvairovė yra visuomenės turtas, o ne jos trūkumas!”
Šiuos reklaminius vaizdo klipus LGL planuoja ištransliuoti ir Lietuvos nacionalinės televizijos eteryje.