Po vizito Suvalkuose, iš kur ministrai „Rail Baltica“ geležinkeliu atvyko į Kauną, Lietuvos ministras Jaroslavas Narkevičius sakė, kad kalbėta ne tik apie strateginės infrastruktūros, bet ir pasienio kelių gerinimą.
„Ne vien tik magistraliniai keliai ir strateginiai projektai mūsų valstybių žmonėms yra reikalingi, bet reikalinga ir kitų, regioninių, kaimų, gyvenamųjų teritorijų infrastruktūros tobulinimas. Dėl to mums kilo minčių, kad verta sudaryti bendrą programą, kuri apimtų pasienio ruožų infrastruktūros gerinimą“, – spaudos konferencijoje Kaune sakė J.Narkevičius.
Ketvirtadienį ministrai planuoja pasirašyti ketinimų protokolą dėl šios infrastruktūros gerinimo.
J.Narkevičius apžiūrėjo vykstančias „Via Baltica“ statybas ir teigė, kad Lietuva ir Lenkija turėtų spėti darbus atlikti panašiu metu – iki 2023 metų.
Jis taip pat pabrėžė, kad Lietuva iki 2026 metų pilnai įgyvendins savo įsipareigojimus dėl „Rail Baltica“ europinės geležinkelio vėžės. Jis džiaugėsi, kad projektą sėkmingai vykdo ir Lenkija.
Ministrai aptarė ir dar vieną galimą vėžę: Vilnus–Druskininkai–Gardinas–Balstogė.
Lenkijos infrastruktūros ministras Andrzejus Adamczykas pabrėžė, kad tiek Lietuva, tiek Lenkija laikosi savo žodžio ir vykdo savo įsipareigojimus ir teigė, kad dauguma suplanuotų projektų Lenkijos pusėje vyksta sparčiai ir kai kurios „Via Baltica“ autostrados atkarpos bus pradėtos eksploatuoti jau kitais metais.
Lenkijos infrastruktūros ministras A.Adamczyk Lietuvoje viešės dvi dienas, vizito metu bus aptarti bendri Lietuvos ir Lenkijos įgyvendinami projektai gerinant susisiekimą, bendradarbiaujant logistikos srityje, aptariant abiem šalims aktualias vežėjų problemas dėl Europos Sąjungos Mobilumo paketo bei kitus klausimus.