LMP narių nuomone, tokie gėrimai ugdo jaunimo įprotį vartoti alkoholį, skatina šio žalingo įpročio paplitimą visuomenėje ir yra susijęs su platesne visuomenės problema – suaugusiųjų tolerancija jaunimo alkoholio vartojimui, kuomet tėvai duoda ragauti alkoholinių gėrimų švenčių metu, suaugusieji atlaidžiai žiūri į alkoholio pardavimą nepilnamečiams, kt.
Siekiant mažinti alkoholio prieinamumą ir šio žalingo įpročio paplitimą tarp jaunimo, LMP atstovai taip pat siūlo alkoholį pardavinėto tik specializuotose parduotuvėse, uždrausti alkokolio reklamas, atributiką bei jo pardavimą 200 metrų spinduliu aplink mokyklas.
Remiantis Europos narkotikų ir narkomanijos stebėsenos centro 2007 m. atlikto Alkoholio ir kitų narkotikų vartojimo Europos mokyklose tyrimo (ESPAD) duomenimis, per pastarąjį mėnesį alkoholį buvo vartoję 65 proc. apklaustųjų Lietuvoje; stipriai apsvaigę per pastarąjį mėnesį – 20 proc. Pagal Europos Komisijos užsakymu 2008 m. atliktą Eurobarometro tyrimą „Jaunimas ir narkotikai“, 86 proc. respondentų Lietuvoje nurodė, jog alkoholio prieinamumas yra labai didelis.