2023 07 07

Lietuvos paštas išleidžia pašto ženklus VDU botanikos sodo šimtmečiui

Lietuvos paštas penktadienį išleidžia keturių pašto ženklų bloką, skirtą Vytauto Didžiojo universiteto (VDU) botanikos sodo šimtmečiui.
 VDU botanikos sodas Kaune
VDU botanikos sodas Kaune / A.Aleksandravičius, Kaunas IN.

Kaip pranešė Lietuvos paštas, menininkės Irmos Balakauskaitės kurtų „VDU botanikos sodui – 100 metų“ pašto ženklų nominalas – 1,80 euro, tiražas – 6,70 tūkst. vienetų.

Antspaudavimas pirmos dienos datos spaudu išleidimo dieną vyks Kauno „Akropolyje“ įsikūrusiame pašto skyriuje.

VDU Botanikos sodas buvo įkurtas 1923 metais Kaune, Aukštojoje Fredoje. 62,5 hektaro plotą užimantį sodą įsteigė tuomečio Lietuvos universiteto (dabartinio VDU) Matematikos-gamtos fakultetas.

Sodo teritorijoje auga daugiau kaip 15 tūkst. augalų rūšių, veislių ir formų, o pats sodas lankytojams yra atvertas ištisus metus. Svarbiausios sodo funkcijos yra augalų kolekcijų formavimas, kaupimas, atnaujinimas ir tyrimas.

Anot Lietuvos pašto, visos Botanikos sode esančios kolekcijos yra itin svarbios botaninei įvairovei išsaugoti, mokslo tyrimams, studijoms, edukacijai ir visuomenės ekologiniam švietimui.

Ypač gausios yra sodo dekoratyvinių augalų kolekcijos: didžiausiame Lietuvos rožyne auginama daugiau kaip 1,5 tūkst. veislių ir rūšių rožių, tūkstančius lankytojų kasmet sutraukia tulpių, bijūnų, rododendrų, viendienių, jurginų kolekcijų didieji žydėjimai. Eksponuojamos ir čia sukurtos dekoratyvinių ir uoginių augalų veislės.

Sode organizuojami įvairūs renginiai – festivaliai, mugės, koncertai, parodos ir didžiausia botaninė vasaros šventė Lietuvoje – „Kvapų naktis“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis