„Šis neeilinis įvykis yra apie visuomenės susitelkimą, vienybę, todėl norime jį išsaugoti pašto ženklo pavidalu. Pašto ženklai yra Lietuvos pašto būdas įamžinti ir skleisti svarbias žinutes, vertybes, idėjas. Ši Lietuvos žmonių akcija žymi turbūt pirmą kartą istorijoje nutikusį įvykį, kai vienos šalies piliečiai, siekdami padėti kitai valstybei, jai dovanoja tokią reikalingą pagalbą“, – sako Lietuvos pašto generalinė direktorė Asta Sungailienė.
„Laisvės TV“ socialiniuose tinkluose pasidalinta galimo pašto ženklo vizualizacija atkreipė Lietuvos pašto dėmesį ir nuspręsta idėją realizuoti. Pašto ženklo dizainą sukūrė skaitmeninės rinkodaros agentūros „What about“ komanda. Pasak idėjos autorių – dizainerės Ievos Taškūnaitės ir kūrybininko Roko Poviliaus – mintis prasidėjo nuo nostalgiškų pašto ženklų, kuriuose vaizduojamas Lietuvos nacionalinis paukštis – gandras. Kūrėjams pasirodė, kad Lietuvos žmones suvienijęs „Bayraktaras“ – tai tarsi naujas nacionalinis padangių simbolis. Todėl šią sąsają nuspręsta atvaizduoti per daugeliui pažįstamą, artimą ir savitus jausmus keliančią formą – pašto ženklą.
„Per šias kelias dienas pilietiški žmonės ne tik padarė labai reikšmingą darbą ir „susimetė“ Ukrainos kovai labai svarbiam ginklui, bet padovanojo reikšmingą dovaną vieni kitiems – vienybę ir pasididžiavimą savo šalimi. Nuo siaučiančių socialinių medijų iki „Bloomberg“, iki Australijos ir Švedijos žinių, Lietuva džiaugiasi tviteryje ir sulaukia tūkstančių padėkų iš Ukrainos. Džiaugiamės Lietuvos pašto iniciatyva šį istorinį įvykį įamžinti ir pašto ženklu, kuris mums dar ilgai priims apie lietuvių „sumestinį Bayraktarą“, – sako Laisvės TV direktorė Gabija Milašiūtė.
Planuojama, kad šiam ypatingam įvykiui paminėti skirtą pašto ženklą bus galima įsigyti jau kitą savaitę visuose didžiųjų miestų pašto skyriuose ir Lietuvos pašto elektroninėje parduotuvėje. Pirkdamas pašto ženklą pusę sumos pirkėjas skirs organizacijai VšĮ „Mėlyna ir geltona“ („Blue/Yellow“).