Kaip teigiama pranešime spaudai, šalies keliuose yra daugiau nei 1,5 tūkst. tiltų ir viadukų, kurių didžioji dalis buvo pastatyta dar iki 1990 metų. Didelė dalis šių tiltų neremontuota 25 ir daugiau metų.
Asociacijos „Lietuvos keliai“ vykdančiojo direktoriaus Sigitas Bublio teigimu, tokių tiltų techninė būklė yra nepatenkinama: juose susidėvėjęs paklotas, irsta perdangos.
„Ypatingą rūpestį kelia tiltų, kurių perdangos sumontuotos iš įtemptojo gelžbetonio elementų, techninė būklė. Tokių tiltų automobilių keliuose yra beveik 300. Iš užsienio šalių patirties žinoma, kad dėl įtemptosios armatūros korozijos, netikėtai sugriuvę tokio tipo tiltai gali tapti rimtų nelaimių priežastimi“, – sakė S. Bublys.
Anot jo, kelio statiniai yra sudėtingi inžineriniai objektai, reikalaujantys ypatingos priežiūros. Laikui bėgant kelio statiniai sensta, jų būklė prastėja. Šį procesą dar pagreitina permainingi orai, intensyvėjantis bei sunkėjantis transportas.Ypač daug žalos keliams, tiltų bei viadukų konstrukcijoms padaro sunkusis transportas, kurio, Lietuvai esant tranzitine šalimi, vis daugėja.
Kelininkų manymu, daugiau dėmesio kelių statinių būklei, ypač tiltams, turėtų skirti ir savivaldybės. Tiltai, ypač tokiuose miestuose, kaip Vilnius ar Kaunas, yra ne tik svarbūs, bet ir turi strateginę reikšmę.
Anot S. Bublio, saugus ir patogus eismas – imlus investicijoms. Keliuose naudojama technika yra specifinė, sudėtinga ir brangi.