2019 04 23

LVK puslapyje – nežymėta G.Nausėdos reklama: kandidatas teigia įstatymo nepažeidęs

Vasario 20 dieną Lietuvos verslo konfederacijos (LVK), kuriai vadovauja Valdas Sutkus, feisbuko paskyroje paskelbė G.Nausėdą reklamuojantį įrašą, prie kurio nebuvo nurodyta, jog tai – politinė reklama. Pats kandidatas teigia, kad dėmesys šiai informacijai – mėginimas jį diskredituoti.
Gitanas Nausėda
Gitanas Nausėda / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Antradienį paaiškėjo, kad G.Nausėda yra gavęs politinės reklamos paslaugų iš Lietuvos verslo konfederacijos, kurios pirmininkas yra Valdas Sutkus, suorganizavęs kandidato į prezidentus susitikimą su generolu leitenantu Jonu Vytautu Žuku – jo reklama buvo patalpinta asociacijos interneto svetainėje.

Nuotrauka iš Gitano Nausėdos „Facebook“ paskyros/Jonas Vytautas Žukas ir Gitanas Nausėda
Nuotrauka iš Gitano Nausėdos „Facebook“ paskyros/Jonas Vytautas Žukas ir Gitanas Nausėda

Portalas delfi.lt pranešė, kad vasario 20 dieną LVK feisbuko paskyroje paskelbė G.Nausėdą reklamuojantį įrašą, prie kurio nebuvo nurodyta, jog tai – politinė reklama.

„Kviečiame būti politiškai aktyviais, prisijungti prie šios iniciatyvos ir pasirašyti už kandidatus, nepriklausomą kandidatą Gitaną Nausėdą, kuris pirmasis kreipėsi į Lietuvos verslo konfederaciją dėl bendradarbiavimo kuriant rinkimų programą“, – rašoma Lietuvos verslo konfederacijos feisbuko puslapyje pasirodžiusiame įraše. Tiesa, jame nebuvo nurodyta, kad tai – politinė reklama.

G.Nausėda kaltina partijas – stengiasi išstumti vyšnios kauliuką

Tokį nutikimą Vyriausiajai rinkimų komisijai apskundė Lietuvos žaliųjų ir valstiečių sąjunga, tiesa, skundas vis dar neišnagrinėtas.

Į viešumoje pasirodžiusią informaciją apie šią reklamą sureagavo ir pats kandidatas.

„Dar vienas epizodas iš muilo operos „Išstumk Nausėdą iš antro turo, kol jis neišstūmė tavęs“. Akivaizdu, kad dviems partijoms, išleidusioms savo kandidatus į prezidentinį maratoną, neparankiausias yra nuo jų nepriklausomas kampanijos dalyvis.

Tad pirštukai darniai veikia ir stengiasi išstumti vyšnios kauliuką. Ir nesvarbu, kad minimos reklamos vertė 24,20 euro, kad pinigai buvo pervesti socialiniam tinklui, kad joks įstatymas ar teisės aktas nebuvo pažeistas“, – rašoma kandidato į prezidentus feisbuko puslapyje.

„Svarbiausia pamėtyti abejonių – o gal rinkėjas ims ir patikės. O jei kas, juk galima ir užduočių nevykdančias valstybės institucijas jėga į tiesos kelią atvesti. Teismams už „neteisingą sprendimą“ jau dar viena reforma pagrasinta. Kas kitas eilėje – VRK?“ – rašo Gitanas Nausėda.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis