Nuo metų pradžios įgyvendinamos Negalios reformos pokyčiai liečia visų žmonių su negalia ar jų artimųjų kasdienį bei visuomeninį gyvenimą. Siekiama užtikrinti žmonių su negalia teises ir lygias galimybes įvairiose gyvenimo srityse. Vienas iš esminių reformos tikslų – pokyčiai nustatant negalią ir pagalbos teikimas vieno langelio principu.
„Skambučių centras – tai ne tik operatyvi pagalba kiekvienam Lietuvos gyventojui, bet ir kokybiškų konsultacijų apie naujas paslaugas informacijos šaltinis, siekiant kuo didesnės žmonių su negalia įtraukties.
Kaip ir kiekviena naujovė, taip ir ši, kelia žmonėms klausimų, tai natūralu, bet ir toliau kviečiu drąsiai skambinti ir teirautis informacijos apie pokytį. Skambučių centro konsultantai operatyviai suteiks visą reikalingą informaciją“, – sako ministrė M.Navickienė.
Asmens su negalia teisių apsaugos agentūros skambučių centre dirba konsultantai, kurie teikia informaciją bei pataria šiais klausimais: negalios nustatymo, individualios pagalbos, prieinamumo ir socialinio dalyvumo, o esant poreikiui – nukreipia užklausą tiesiogiai atsakingam specialistui. Atsižvelgiant į klientų įvairovę, konsultacijos teikiamos lietuvių, rusų ir anglų kalbomis.
Konsultavimo linijos darbuotojai atsiliepia lengvai įsimenamu numeriu (+370 52) 30 30 60 kiekvieną darbo dieną: pirmadieniais - ketvirtadieniais nuo 7.30 iki 16:30 val., penktadieniais nuo 7.30 iki 15.15 val. Taip pat galima kreiptis el. paštu: aptarnavimas@anta.lt.