2023 03 07

M.Sinkevičius: socialdemokratai Vilniuje ir Klaipėdoje nepalaikys nė vieno kandidato į merus

Socialdemokratai neremia nei vieno Vilniaus ir Klaipėdos miestuose antrame ture kovojančio kandidato į merus, sako socialdemokratų vicepirmininkas, rinkimų štabo vadovas Mindaugas Sinkevičius, rašoma socialdemokratų pranešime spaudai.
Mindaugas Sinkevičius
Mindaugas Sinkevičius / Lukas Balandis / BNS nuotr.

Pasak M.Sinkevičiaus, konservatoriai, viešojoje erdvėje skleisdami žinią apie galimą socialdemokratų paramą, bando klaidinti rinkėjus.

„Tokioms desperatiškoms konservatorių kalboms nėra jokio pagrindo. Situaciją aptarėme rinkimų štabo posėdyje ir pabrėžiame: socialdemokratai tiek Vilniuje, tiek ir Klaipėdoje rinkimų į šių miestų merus antrame ture neremia nei vieno tarpusavyje konkuruojančio kandidato ir jokių koalicijų nesvarsto“, – teigia jis.

Pasak M.Sinkevičiaus, valdančioji koalicija savivaldos rinkimuose patyrė nesėkmę, taigi konservatoriai, bandydami skleisdami žinias apie galimą paramą, bando patraukti papildomus rinkėjų balsus.

„Nors konservatoriai šneka apie „istorinę pergalę“, jie savivaldos rinkimuose, palyginus su 2020 m. rinkimų į Seimą rezultatais, prarado virš 112 tūkst. rinkėjų balsų. O jų koalicijos partnerių – Liberalų sąjūdžio ir ypač Laisvės partijos – rezultatai yra tragiški“, – priduria jis.

Kovo 5 d. Lietuvoje vyko pirmasis savivaldybių merų ir tarybų rinkimų turas.

Dėl Vilniaus miesto mero posto antrajame ture grumsis konservatorius Valdas Benkunskas ir Artūras Zuokas. Suskaičiavus visų apylinkių rezultatus, V. Benkunskas surinko 30,79 proc. rinkėjų balsų, o A.Zuokas – 21,40 proc. Dėl Klaipėdos mero posto varžosi Arvydas Vaitkus (surinkęs 24 proc. balsų) ir Audrius Petrošius (20,81 proc).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis