Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2019 03 24

„Maisto bankui“ paaukota maisto už 479 tūkst. eurų

Penktadienį ir šeštadienį vykusios „Maisto banko“ akcijos metu nepasiturinčiųjų maitinimui savanoriai surinko 479 tūkst. eurų vertės maisto.
„Maisto banko“ akcijos metu
„Maisto banko“ akcijos metu / Organizatorių nuotr.

„Toks rezultatas pranoksta pavasarių „Maisto banko“ akcijų rezultatus“, – pranešime sako laikinoji „Maisto banko“ vadovė Kristina Tylaitė.

74 miestuose savanoriai surinko 415 tūkst. įvairių ilgai negendančių maisto produktų.

Maisto paaukota 140,4 tūkst. kartų.

„Tai labai aukštas aktyvumas – viršijome net pernai rudenį Lietuvos šimtmečiui dedikuotos akcijos rekordą“, – sakė K.Tylaitė.

Akcijos organizatorių duomenimis, šįkart šalies geradariai dosniau aukojo pagrindinių kasdienio vartojimo maisto prekių – makaronų, įvairių kruopų, aliejaus, miltų.

Tuo tarpu brangesnių produktų (konservų, kavos, sausų pusryčių ir pan.) gauta šiek tiek mažiau.

„Maisto banko“ akcija vyko ne tik didžiuosiuose prekybos tinkluose, bet ir apėmė 473 regionines parduotuves.

Daugiausiai aukota didmiesčiuose, didesniu aktyvumu pasižymėjo uostamiestis ir kurortiniai šalies miestai, gerokai daugiau nei anksčiau aukojimų užregistruota Utenoje, Jonavoje, Telšiuose.

„Maisto banko“ akcijoje jėgas suvienijo 350 socialinių organizacijų, į talką atėjo 8,5 tūkst. savanorių – visuomenininkų, moksleivių, socialiai atsakingo verslo kolektyvų.

Surinktas maistas dar iki Velykų bus dalijamas paketais labiausiai nepasiturinčioms šeimoms ir sunaudotas organizuojant maitinimą socialinėse įstaigose.

Taip pat bus paliktas rezervas naudoti vaikų vasaros stovyklų maitinimui ir padėti krizės ištiktoms atokiau gyvenančioms šeimoms.

Ankstesnės „Maisto banko“ akcijos metu surinktas maistas pasiekė daugiau nei 61 tūkst. mažas pajamas turinčių žmonių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?