2015 06 11 /2015 06 12

Mišrainės skandalas: salmonelioze susirgusių panevėžiečių „Maximos“ atstovų vizitai neguodžia

Panevėžio infekcinėje ligoninėje gydomi 24 žmonės, kurie, kaip įtariama, apsinuodijo ryžių ir krabų skonio lazdelių mišraine, pirkta vietos prekybos centre „Maxima“. Pirmiesiems ligoniams jau nustatyta diagnozė – salmoneliozė. „Maximos“ atstovai teigia, jog prisiima visą atsakomybę ir žada pasirūpinti nukentėjusiaisiais.
Salmoneliozės protrūkį sukėlusi mišrainė
Salmoneliozės protrūkį sukėlusi mišrainė / 15min.lt skaitytojos nuotr.

Atnaujinta 13.10 Į ligoninę paguldyti 24 žmonės

Panevėžio visuomenės sveikatos centras penktadienį pranešė, kad medikų pagalbos jau prireikė 24 asmenims. Iš jų – septyniems vaikams. Jie paguldyti į ligoninę. Visi susirgusieji salmonelioze nurodė, kad minėtą mišrainę įsigijo prekybos centre „Maxima“ Panevėžyje, Klaipėdos g. 92.

Panevėžio Respublikinės ligoninė informavo, kad pirmiesiems hospitalizuotiems ligoniams buvo išskirtas sukėlėjas – salmonelė.

Židinyje atliktas epidemiologinis tyrimas. Maisto likučių mėginiai birželio 10 d. buvo pristatyti į Nacionalinę visuomenės sveikatos priežiūros laboratoriją. Visiems pacientams rekomentuotos priemonės žarnyno grupės ligų profilaktikai. Birželio 12 d. VšĮ Panevėžio Respublikinės ligoninė informavo, kad pirmiesiems hospitalizuotiems ligoniams buvo išskirtas sukėlėjas – salmonelė.

Ligonė: „Mano tikslas buvo apie tai prabilti viešai“

Prekybos centro „Maxima“ atstovai lankosi pas salmonelioze susirgusius asmenis ir kalba apie kompensacijas, tačiau kol kas pasiūlymų konkrečiai neformuluoja.

15min.lt skaitytojos nuotr./Salmoneliozės protrūkį sukėlusi mišrainė
15min.lt skaitytojos nuotr./Salmoneliozės protrūkį sukėlusi mišrainė

Ligoninėje gulinti panevėžietė teigė, kad „Maximos“ atstovai užsirašė jos telefono numerį ir pažadėjo paskambinti po savaitės. Neva moteris per tą laiką turėtų nuspręsti, kokios kompensacijos nori.

„Vakar vaikščiojo net trys asmenys. Šiandien pas mane buvo viena moteris. Atstovai nieko nežada, nesiūlo, prašo telefono numerių ir žada paskambinti kitą savaitę. Generalinis direktorius viešai kalba, kad domisi, bendrauja su mumis ir šeimos nariais. Tai netiesa. Tėra siūloma pagalvoti, kokios kompensacijos norime, bet ar kas nors ką nors mokės – neaišku.

Tėra siūloma pagalvoti, kokios kompensacijos norime, bet ar kas nors ką nors mokės – neaišku.

Visų pirma man asmeniškai nesvarbu, kas mokės už mano gulėjimą ligoninėje ir gydymą, – „Maxima“ ar Teritorinė ligonių kasa. Man niekam mokėti nereikia ir aš dėl to nei uždirbau, nei praradau.

Nežadu niekur skubėti. Palauksiu išvadų, rezultatų, pažiūrėsiu, kokios įtakos mano tolesnei sveikatai turės ši liga. Tiesa, patys „Maximos“ darbuotojai kalba, kad jokių kompensacijų niekas mums nemokės, tik padengs gydymo išlaidas. Jei reikės – susitiksime teisme“, – 15min.lt pasakojo viena iš susirgusių moterų.

Tomo Markelevičiaus nuotr./Įvykio vietoje
Tomo Markelevičiaus nuotr./Maxima

15min.lt pašnekovė, išgyvenimus aprašiusi savo „Facebook“ paskyroje, tvirtino, kad su ja telefonu susisiekė „Maximos“ atstovai. Tiesa, pokalbio tema nebuvo apie žalos atlyginimą.

Man skambino „Maxima“ atstovai ir kultūringai, gražiai sakė patylėti. Žinoma, jie atsiprašė ir paklausė, ką gali padaryti, kad aš nebūčiau pikta.

„Man skambino „Maxima“ atstovai ir kultūringai, gražiai sakė patylėti. Jiems nepatiko tai, kad tiesą parašiau viešai, todėl pyksta. Žinoma, jie atsiprašė ir paklausė, ką gali padaryti, kad aš nebūčiau pikta.

Aš pasakiau, kad mano tikslas ir buvo apie tai prabilti viešai, o ne tik pasikalbėti tarp draugų. Kai paklausiau, koks jų skambučio tikslas, supratau, kad jie norėjo paklausti, ką turi padaryti, jog aš nutilčiau“, – teigė 15min.lt kalbinta panevėžietė.

„Maximos“ atstovai teigia, kad jokiu būdu nesiekė, kad moteris nutiltų ir nesiūlė jai ar kitiems nukentėjusiesiems pinigų. „Maximos“ atstovai nukentėjusiuosius lankė norėdami išklausyti jų lūkesčius ir siekdami patikinti, kad jei bus nustatyta, jog žmonės susirgo nuo šio prekybos tinklo parduotuvėje pirktos produkcijos, jais bus pasirūpinta.

„Maxima“ prisiima visišką atsakomybę

Prekybos tinklo „Maxima“ komunikacijos vadovė Renata Saulytė 15min.lt patvirtino, kad prekybos centro atstovai tikrai lankosi pas susirgusius asmenis. Atstovės teigimu, įmonė nukentėjusių klientų nepaliks likimo valiai ir atlygins ne tik gydymo išlaidas, bet padengs ir kitą patirtą žalą.

Prisiimame visišką atsakomybę.

„Nuvažiavome į ligoninę ir aplankėme visus sergančius. Kalbėjome su vaikų tėveliais, sergančiųjų artimaisiais.

Pasiteiravome, kokia jų sveikatos būklė. Kadangi sveikata galimai buvo sutrikdyta dėl viename iš mūsų padalinių pagamintos mišrainės, jaučiame pareigą aplankyti žmones.

Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./Renata Saulytė
Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./Renata Saulytė

Vis dar laukiame tyrimų išvadų, todėl dar nežinome, kas sukėlė ligą. Visiems nukentėjusiems tikrai bus padengtos gydymo ir reabilitacijos išlaidos.

Kai tik nukentėjusieji atsigaus ir jų sveiktatos būklė pagerės – toliau su jais bedrausime ir ieškosime būdų, kaip kompensuoti padarytą žalą. Prisiimame visišką atsakomybę“, – teigė R. Saulytė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų