Deimantė save pristatė kaip paprastą studentę, kurią dėl šios istorijos supras kiekvienas mokslo vaisių pasiekti bandantis jaunas žmogus.
„Kiekviena mano diena prasideda 9 valandą ryto ir baigiasi 21 valandą vakare (jei nereikia ruoštis atsiskaitymams). Lapkričio 26 dieną po vakarinės paskaitos užsukau į Kauno „Akropolį“ nusipirkti asmeninei higienai reikalingų dalykų. Nusprendžiau užsukti ir į „Maximą“, nes mano šaldytuvo lentynoj – pakaruoklė pelė. Nusprendžiau pasilepinti...“ – ėmė pasakoti Deimantė.
Įsigijusį 1,16 euro kainuojantį Kijevo kotletą bei šviežių kopūstų salotų, ji jau svajojo apie gardžią vakarienę namuose. Pagaliau ne makaronai ar bulvės. Tačiau tik pradėjusi kramtyti pirmą kąsnį, apstulbo.
„Mano burna buvo pilna mažyčių kauliukų. Ką čia ir pasakysi, valgiau gyvūnėlį su visais jo kaulais. Taip nusiminiau, kad beveik apsiverkiau. Galėjau dvi pakuotes makaronų už tai nusipirkti. Ačiū, „Maxima“, kad palikote studentę nevalgiusią“, – šmaikštavo Deimantė.
Pakalbinta „Maximos“ Komunikacijos skyriaus vadovė Renata Saulytė, apgailestavo dėl šios nemalonios situacijos. Ji patikino, kad tik gavusi skundą, apie tai informavo kokybės kontrolės skyrių. Nedelsiant buvo pradėtas vidinis tyrimas, – kad daugiau tokių incidentų nepasikartotų.
„Aiškinamės, kaip viename iš kotletų galėjo atsirasti kaulų, tuo labiau kad daugiau skundų dėl šio gaminio nesame gavę. Mes savo ruožtu norime tik priminti, kad įsigijus nekokybišką gaminį klientus visada raginame pranešti apie tai parduotuvės, kurioje gaminys buvo įsigytas, administracijai ir klientui bus grąžinti sumokėti pinigai. Svarbu turėti pirkimo kvitą“, – kaip elgtis panašioje situacijoje, paaiškino R.Saulytė.