2023 04 17

Mažųjų gamintojų iššūkiai: kaip sumokėti už elektrą ir išgyventi šeimai su 30 eurų per mėnesį

Mažiesiems gamintojams nėra lengva rasti kelią pas pirkėjus. Šakiškis Giedrius Ralys, bendrovės, kuri į rinką tiekia rūkytus mėsos gaminius, vadovas, sako, kad pagrindinis jų konkurentas yra didžiosios mėsos perdirbimo įmonės. O Gaudas Giedraitis iš Jurbarko rajono su žmona Milda gamina avižų gėrimą – grįžę iš užsienio sako tokio neradę parduotuvėse. Vis dėlto dabartinė sėkmė lengvai neatėjo nei Raliams, nei Giedraičiams.
Giedrius Ralys ir jo rūkyti gaminiai, Milda ir Gaudas Giedraičiai ir jų avižų gėrimas
Giedrius Ralys ir jo rūkyti gaminiai, Milda ir Gaudas Giedraičiai ir jų avižų gėrimas / BNS ir Asmeninio archyvo („Facebook“) nuotr.

Pradžia – pačių mitybos pokyčiai

Gaudas ir Milda Giedraičiai šiuo metu Jurbarko rajone, Vadžgirio miestelyje, vysto savo veiklą – įkūrė mažąją bendriją „Ūkis Tyras“ ir gamina išskirtinį avižų gėrimą, dažniausiai vadinamą avižų pienu.

„Viskas prasidėjo nuo mūsų asmeninių mitybos įgūdžių keitimo – kalbu apie vegetarizmą ir veganizmą. Pagrindiniai pokyčiai buvo, kai gyvenome emigracijoje, Norvegijoje. Pamažu atsisakant tam tikrų maisto produktų, karvės pieno, labai trūko tokio dalyko skonio receptoriams. 2016 metais Lietuvoje buvo labai sunku gauti tokių produktų, išskyrus didžiausius prekybos centrus, kurie turėtų tokių pieno pakaitalų.

O mes būdami Norvegijoje juos atradom, pamėgom ir grįžus į Lietuvą atostogauti mums jų trūkdavo.

Pamatėme, kad čia nėra to, ko mums reikia, bet mums buvo aišku, kad tai yra niša. Ir apsisprendėme beveik galutinai, kad grįžę į Lietuvą imsimės to. Nes planavome grįžti, planavome savo verslą, tik nežinojome, kokia tai bus veikla. Tad tai ir buvo atsakymas“, – pasakojo Gaudas.

Asmeninio archyvo nuotr./Milda ir Gaudas Giedraičiai
Asmeninio archyvo nuotr./Milda ir Gaudas Giedraičiai

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis